Gå til innhold

10 kg. ned ... IGJEN


Gjest Eilmik
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Eilmik

Nå må jeg virkelig skjerpe meg og komme igang. Hadde kun 2 kg. igjen til målvekten så sprakk og har sprukket siden. Nå har jeg gått opp 8 kg. igjen :( Er nå på 75 kg. og skal ned på 65 kg. Noen som har vært i samme båt? Hva vil dere anbefale å spise i løpet av dagen? Har ikke råd til å melde meg på kurs nå pga. heidundrandes baksmell i år. Jeg skal prøve å trene minst 4 ganger i uken. Vil ikke være tjukk mer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Problemet er tydeligvis ikkje å gå ned men å bli der! Gjør som du gjorde sist! Vær målbevist, veg deg en gang i veka, og mål cm. Det var veldig motiverende for meg! Gikk fra 1 m i midjemål til 75 cm! Det var en fantastisk følelse! Problemet mitt var å bli der! Så om vi finner veien nedover sammen så kanskje vi finner en felles formel for å bli der! Eg satser på knekkebrød og mindre karbohydrater. Masse drikke og grønnsaker! Er 73 kg og mitt første mål er 65 kg! Dette klare vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eilmik

Problemet er tydeligvis ikkje å gå ned men å bli der! Gjør som du gjorde sist! Vær målbevist, veg deg en gang i veka, og mål cm. Det var veldig motiverende for meg! Gikk fra 1 m i midjemål til 75 cm! Det var en fantastisk følelse! Problemet mitt var å bli der! Så om vi finner veien nedover sammen så kanskje vi finner en felles formel for å bli der! Eg satser på knekkebrød og mindre karbohydrater. Masse drikke og grønnsaker! Er 73 kg og mitt første mål er 65 kg! Dette klare vi :D/>

 

Ja, der har du problemet! Ikke å gå ned, men å bli der. Hodet mitt er på bærtur for hver gang jeg går ned masse tenker jeg at nå kan jeg jo kose meg litt med godteri osv. også klarer jeg ikke stoppe før jeg har gått opp alt igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

En må vel definere ordet "kos" på nytt, må det være ei stor skål med godteri eller kan det være no helt annet?

Er svak for godteri selv spesielt sjokolade, men har erfart tidligere at søgsuget forsvinner etter en stund og behovet blir på et heilt anna nivå.

For meg kan kos være noke så enkelt som aleinetid med en kopp te og ei god bok. Men slik for for kos krever en hektisk kvardag med familieliv og liten tid til seg sjølv😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...