Gå til innhold

Stopp jojo slanking og Snu det til en trivsel vekt kropp


Gjest Trivselguri
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Trivselguri

Hei B)/>/> God sommer alle sammen.

 

Jeg er evig slanker. Vekten min går oftere oppover enn nedover. Det er vel slik mange av oss har det. Ingen vil gi opp for det.

 

Jeg har nådd målene og det er glad for. :)/>/> Når målene er nådd, så skjer det, det som ikke skal skje.... jeg slapper av og glemmer noe viktig... Inn- og uttaket skal fortsatt balansere, Hva skjer da, jo vekten går litt og litt oppover, og jeg tenker det går vel...for trene og spise litt mindre og sunnere.. Vekten er der og går oppover..Å jeg vil ikke gi opp. så jeg fortsetter og fortsetter med trene og spise sunt. Vekten stopper, ikke et gram ned, og ikke et gram ned neste uke..og heller ikke opp. Og det er bra. Så glemmer jeg å fokusere og dermed går jeg ned, så herlig tenker jeg, nå er jeg på rett vei igjen !!! Neste uke veiing viser opp att, gjerne 1 til 2 kilo..

 

Jeg finner stadig nye metode for å gå ned, det er mange fristende kurer. For jeg ser jo frem til å nå målet mitt igjen. Den behagelige trivselvekten min. Kan du ikke bare komme, så jeg slipper å gjør noe..

 

Det finnes ingen bedre metode en Grete Roede-metoden. Jeg er veldig takknemlig for Roede-metoden. Tusen takk.

 

Jeg ønsker nå å starte opp igjen, men mye mål. Ta steg for steg.

Er det flere her som vil bli med å stoppe jojoslankingen og snu det til en fin trivselvekt og Bli der. ? Velkommen :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trivselguri

God kveld alle sammen ::)

 

Jeg ønsker nå å starte opp igjen, men mye mål. Ta steg for steg.

 

For håpe det er flere her som vil bli med å stoppe jojoslankingen og snu det til en fin trivselvekt og Bli der. ? Velkommen :)/>/>

 

Min første steg idag har vært å fokusere på målene:

 

Hovedmål er å komme til trivselsvekten min. Jeg tenker at idealvekten min er på 65 til 67 kg.

 

Delmål: Se 69 tallet

 

Hvorfor vil jeg komme ned til 65 kg ?

 

- Jeg får da kjøpe de klærene som jeg ønsker meg

-Det er lettere for meg å gå på tur

-Holde meg frisk

-Vil føle meg sunn og sterk

-Jeg gjør det kun for min del

 

Hva er grunnen din for att slanker deg, vil noen dele ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trivselguri

God kveld alle sammen ::)

 

Vil du bli med, Velkommen. Jeg ønsker nå å starte opp igjen, men mye mål. Ta steg for steg.

 

For håpe det er flere her som vil bli med å stoppe jojoslankingen og snu det til en fin trivselvekt og Bli der. :)/>/>

 

Min første steg idag har vært å fokusere på målene:

 

Hovedmål er å komme til trivselsvekten min. Jeg tenker at idealvekten min er på 65 til 67 kg.

 

Delmål: Se 69 tallet

 

Hvorfor vil jeg komme ned til 65 kg ?

 

- Jeg får da kjøpe de klærene som jeg ønsker meg

-Det er lettere for meg å gå på tur

-Holde meg frisk

-Vil føle meg sunn og sterk

-Jeg gjør det kun for min del

 

Hva er grunnen din for att slanker deg, vil noen dele ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...