Gjest Lilijana Skrevet Juli 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Hei! Jeg er på menyen der jeg skal spise 1600 kcal hver dag. Men jeg lurte på om det går an å "spare opp" noen hundre kalorier, og så bruke dem i helgen? Sånn hvis jeg feks spiser 1300 på mandag, 1200 på torsdag, 1600 tirsdag og onsdag, og så 1850 på lørdag og søndag. Eller er det dumt med tanke på hvileforbrenning og slikt, at det blir for lite mandag og torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Annma45 Skrevet August 28, 2015 Rapporter Share Skrevet August 28, 2015 Hei! Jeg er på menyen der jeg skal spise 1600 kcal hver dag. Men jeg lurte på om det går an å "spare opp" noen hundre kalorier, og så bruke dem i helgen? Sånn hvis jeg feks spiser 1300 på mandag, 1200 på torsdag, 1600 tirsdag og onsdag, og så 1850 på lørdag og søndag. Eller er det dumt med tanke på hvileforbrenning og slikt, at det blir for lite mandag og torsdag? Hei Det eneste du kan spare på er "kosemerkene" Ellers nei. Da blir det for mye den dagen du koser deg , og alt for lite de andre. Ligg på 1550 hverdag og spar de ekstra 50 kal hver dag til helg Det gjør jeg. Til rødvin <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå