Gjest Tovespl Skrevet August 26, 2015 Rapporter Share Skrevet August 26, 2015 Hei. Jeg har lagt ut på en lang ferd. Skal ned 27 kilo. Kan ikke begripe at det har blitt så mange kilo opp. Utrolig toskete dessverre. første uka ble 1,5 kg ned. Sier bare hurra for meg sjøl! Nå er jeg i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tekoppen Skrevet August 27, 2015 Rapporter Share Skrevet August 27, 2015 Hei. Jeg har lagt ut på en lang ferd. Skal ned 27 kilo. Kan ikke begripe at det har blitt så mange kilo opp. Utrolig toskete dessverre. første uka ble 1,5 kg ned. Sier bare hurra for meg sjøl! Nå er jeg i gang! Lykke til. Spennende tur, er godt i gang med min og det går i blandet sakte nedover bakkene, men alle små skritt tellerðŸ‘ðŸ»ðŸ˜€ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inca Skrevet September 7, 2015 Rapporter Share Skrevet September 7, 2015 Hei. Jeg har lagt ut på en lang ferd. Skal ned 27 kilo. Kan ikke begripe at det har blitt så mange kilo opp. Utrolig toskete dessverre. første uka ble 1,5 kg ned. Sier bare hurra for meg sjøl! Nå er jeg i gang! Hei, Jeg har lagt ut på et lignende prosjekt, nå veier jeg 104 kg og skal med til 80. Det må bli et langt prosjekt, mål nr 1 er å vær sunn i et år, forhåpentligvis er det lenge nok til at jeg begynner å tenke som en sunn person og at de sunne valgene går av seg selv. Jeg starta ut for fire uker siden på 108, så starten har vært bra! Jeg spiser når jeg er sulten og tar sunne valg. Hurra for god start og for nye gode vaner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå