Gå til innhold

Helårsprosjekt


Gjest Tovespl
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lagt ut på en lang ferd. Skal ned 27 kilo. Kan ikke begripe at det har blitt så mange kilo opp. Utrolig toskete dessverre. første uka ble 1,5 kg ned. Sier bare hurra for meg sjøl! Nå er jeg i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

Hei. Jeg har lagt ut på en lang ferd. Skal ned 27 kilo. Kan ikke begripe at det har blitt så mange kilo opp. Utrolig toskete dessverre. første uka ble 1,5 kg ned. Sier bare hurra for meg sjøl! Nå er jeg i gang!

 

 

Lykke til. Spennende tur, er godt i gang med min og det går i blandet sakte nedover bakkene, men alle små skritt tellerðŸ‘ðŸ»ðŸ˜€

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har lagt ut på en lang ferd. Skal ned 27 kilo. Kan ikke begripe at det har blitt så mange kilo opp. Utrolig toskete dessverre. første uka ble 1,5 kg ned. Sier bare hurra for meg sjøl! Nå er jeg i gang!

 

Hei,

 

Jeg har lagt ut på et lignende prosjekt, nå veier jeg 104 kg og skal med til 80. Det må bli et langt prosjekt, mål nr 1 er å vær sunn i et år, forhåpentligvis er det lenge nok til at jeg begynner å tenke som en sunn person og at de sunne valgene går av seg selv. Jeg starta ut for fire uker siden på 108, så starten har vært bra! Jeg spiser når jeg er sulten og tar sunne valg.

 

Hurra for god start og for nye gode vaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...