Gå til innhold

synes 1900 kalorier er så mye, er det bare jeg som er rar?


Gjest ståpåjenta32
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest ståpåjenta32

Hei dere:) jeg startet for ca en uke på kurs og fikk beskjed om å ha i meg 1900 kalorier, jeg har ikke en veldig aktiv jobb og jobber ca 2 dager i uken, ellers går jeg bare turer.

 

jeg veier 91 kg ca og synes 1900 kalorier er fryktelig mye, er det bare meg som er rar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

Hei dere:) jeg startet for ca en uke på kurs og fikk beskjed om å ha i meg 1900 kalorier, jeg har ikke en veldig aktiv jobb og jobber ca 2 dager i uken, ellers går jeg bare turer.

 

jeg veier 91 kg ca og synes 1900 kalorier er fryktelig mye, er det bare meg som er rar?

 

Hei.

Har du prøvd å gå inn på Min profil, velg Energiinntak.

Der legger du inn vekt, høyde og aktivitetsnivå og får opp anbefalt meny.

Jeg var 168 cm og 87.9 da jeg startet og har levd etter Meny 2 - 1600 kc siden.

 

Håper dette var til hjelp, ellers kan sikkert kursleder avklare hvorfor du kan spise såpass mye og likevel gå ned. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ståpåjenta32

Tusen takk for tips:)jeg har faktisk gått ned i følge min egen vekt hjemme siden første kurskveld for snart 1 uke siden, men jeg tar også vanndrivende så er kanskje derfor hehe, men får prøve å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tusen takk for tips:)jeg har faktisk gått ned i følge min egen vekt hjemme siden første kurskveld for snart 1 uke siden, men jeg tar også vanndrivende så er kanskje derfor hehe, men får prøve å se:)

 

Jeg syns 1900 hørtes veldig mye ut...jeg er 167 høy og startet på 87.4 kg og fikk beskjed om å ha meny 2 med 1600, men jeg syns også det er for mye og har valgt Meny 1+200 kcal. Og det passet også inn i profilen min etter alle data var lastet opp.

 

Men vi er jo alle forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...