Gå til innhold

NED 25 KG!!!!! FLERE??? :D


Gjest TattyFatty
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest TattyFatty

Begynnte Roede standard kurs nå 24.08 og veide da 112 kg på sokkelesten!!! gått opp 25-30kg på to år...mitt første mål er og komme meg under 100 :D/>/>/> helst først jul! så tenker jeg at jeg skal bruke neste år på og komme meg ned til 85.90 kg? :)/>/>

Veide meg igjen i går på kurset, og da viste vekta 109,4 :)/>/>/> ned -2,6 på en uke! håpeer det fortsetter sånn! Flere som er i samme båt som meg her eller?

 

er på meny 3 og skal spise 1900 kcl hver dag....syntes dette er litt mye jeg da..men skal vell gå!!!

 

:D/>/>/> :D/>/>/> :rolleyes:/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snartslank��

Hei!

 

Jeg begynte på Roede standard i går. Vil gjerne følge deg. Veide da 96,5 kg. Det ultimate målet er å komme på 70 kilo. Første delmål er å komme ned til 85 før jul.

 

Så god start du har fått da! Hadde vært gøy om jeg også hadde gått ned et par kilo til neste kurs. Vet det er litt for mye, men tenker at første uka hadde det vært innmari gøy med en liten kickstart 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnte Roede standard kurs nå 24.08 og veide da 112 kg på sokkelesten!!! gått opp 25-30kg på to år...mitt første mål er og komme meg under 100 :D/>/>/>/> helst først jul! så tenker jeg at jeg skal bruke neste år på og komme meg ned til 85.90 kg? :)/>/>/>

Veide meg igjen i går på kurset, og da viste vekta 109,4 :)/>/>/>/> ned -2,6 på en uke! håpeer det fortsetter sånn! Flere som er i samme båt som meg her eller?

 

er på meny 3 og skal spise 1900 kcl hver dag....syntes dette er litt mye jeg da..men skal vell gå!!!

 

:D/>/>/>/> :D/>/>/>/> :rolleyes:/>/>/>/>

 

Heisann. :)

Jeg begynte på Roede Maxi kurs 25.08 og veide da 108 kg! Mitt første mål er også å komme under 100 kg, men håpet er å komme dit til 25.10. Deretter bærer veien mot under 90 kg. Gikk ned 1,3 kg på en uke og håper at jeg går ned enda mer enn dette det første kurset. Men det viktigste er at det går nedover. :)

Jeg skal også ha i meg 1900 kcal om dagen, og akkurat nå virker det umulig!! :( Særlig i helgene... Jeg vil veldig gjerne være med deg for å lettere nå målene sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TattyFatty

hei :D

 

så fint at dere blir med her! hadde veiedag igjen i går og da hadde jeg gått ned 1,1 kg.. veier nå 108,3! så det går sakte men sikkert nedover! Håper også på og komme under 100 før jul,helst vil jeg klare det i løpet av dette kurset men vi får se! håper jeg klarer en vekt nedgang på -1 kg uka!

 

trener dere i tillegg? har vært sløv med dette og kommer liksom ikke i gang!

 

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :D/>

 

så fint at dere blir med her! hadde veiedag igjen i går og da hadde jeg gått ned 1,1 kg.. veier nå 108,3! så det går sakte men sikkert nedover! Håper også på og komme under 100 før jul,helst vil jeg klare det i løpet av dette kurset men vi får se! håper jeg klarer en vekt nedgang på -1 kg uka!

 

trener dere i tillegg? har vært sløv med dette og kommer liksom ikke i gang!

 

klem :)/>

 

 

 

Gikk på vekten i dag, og jeg gikk også ned 1,1 kg denne uken. Med en gang ble jeg veldig skuffa, men på vei hjem fikk jeg tenkt meg om litt og fant ut, HALLOOO!!, det er jo fortsatt over 1 kg! Jeg har som mål å gå tur minst 3 ganger i uka. Og da skal turen være minst 7 km eller mer! Første gang jeg gikk 8 km brukte jeg 1 time og 38 minutt. I går gikk jeg 8 km på 1 time og 10 minutt. :) Og det er bare 3 uker siden jeg startet å gå turer. :) Skjønner det er vanskelig å komme igang, men du har så mye igjen for det når du begynner. Og det er fantastisk å komme inn igjen og være sliten. :)

 

Lykke til! Det er bare å bestemme seg for å gå tur. Husk at 30 min hver dag er ikke så mye. Og om du ikke vil gå mer enn annenhver dag blir det fortsatt bare 1 time. Jeg heier på deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann!

Hvordan går vektnedgangen med dere? :)

Forrige uke var IKKE noe å skryte av, +0,1 kg... Men! Grunnen til at jeg ikke gikk ned den uken var fordi jeg hadde trent 1 gang. De andre ukene har jeg trent 3-4 ganger, og spist like mye. Denne uken går det forhåpentlig vis litt bedre. Har ligget rett ut i noen dager, vært skikkelig dårlig med feber og forkjølelse. Håper at de riktige valgene jeg har gjort selv om jeg var syk gir meg belønning!

 

Denne uken skal jeg konsentrere meg om å trene mer og bli flinkere til å få i meg nok middag. Jeg prøver også å få i meg nok kcal på helg, men det er så vanskelig å spise så mye! Det er vel noe man bare må venne seg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Hei!

 

Jeg ble medlem av GR i går og skal også ned ca 25 kilo! Er 182 cm og veide ved første veiing (i går) 106,4. Hvordan går det med dere? :)/>/>

 

 

Heisann!

Godt å se at det er flere som vil være med. :) Jeg har gått ned 5,9 kg til nå, og håpet er å gå ned 27,1 kg til! Veien kommer til å bli lang, men den er definitivt verdt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...