Gjest ståpåjenta32 Skrevet September 8, 2015 Rapporter Share Skrevet September 8, 2015 hei) jeg kjøpte dne polarloopen på kurset i går , og installerte den da jeg kom hjem, men da var jo kaloriene på over 1300 allerede, det går jo ikke an at det blir det med en gang jeg har den på? tok den av meg kl 23 i går og da jeg registrerte inn fra armbåndet og inn på pc så var den på 2277 kalorier så må jo være noe galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidiel1 Skrevet Oktober 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Prøv å laste ned Polar Flowsync og synkroniser den med pcen din Den bør uansett nulles ut etter kl. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sykkelfantomet Skrevet Oktober 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2015 hei) jeg kjøpte dne polarloopen på kurset i går , og installerte den da jeg kom hjem, men da var jo kaloriene på over 1300 allerede, det går jo ikke an at det blir det med en gang jeg har den på? tok den av meg kl 23 i går og da jeg registrerte inn fra armbåndet og inn på pc så var den på 2277 kalorier så må jo være noe galt? He! Den teller kcal hele dagen, din hverdags aktivitet. Er du mye aktiv på jobb, så teller jo det. man forbrenner jo kcal hele dagen, det er jo tatt med i næringsinntaket når man skal velge hvilken meny man skal gå etter. Så den er ikke feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå