Gå til innhold

Ned 20 kilo innan sommaren


Gjest HiLo70
 Share

Anbefalte innlegg

Eg er ei dame på 45 år som dessverre har 20 kilo for mykje. Har gått opp og ned i vekt siste 20 åra, men veit at eg klarer å gå ned viss eg vil. Å finne motivasjonen er ikkje alltid like enkelt, men kjenner på kroppen at no må eg gjere noko. Er vel i relativt grei form; går turar med hunden fleire gongar i veka, men kan bli bedre :) Slit litt med magen for tida, og er nesten sikker på at for mykje fett i maten gjer at eg får laus mage stadig vekk.

 

Er 174,5 cm og veg pr. dato ca 102 kilo. Målet er å nærme seg 80 kilo igjen :)

 

Min store last er sjokolade :angry: , men et nok generelt litt for mykje usunt elles også.

 

No brettar eg opp armane og sett i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ei dame på 45 år som dessverre har 20 kilo for mykje. Har gått opp og ned i vekt siste 20 åra, men veit at eg klarer å gå ned viss eg vil. Å finne motivasjonen er ikkje alltid like enkelt, men kjenner på kroppen at no må eg gjere noko. Er vel i relativt grei form; går turar med hunden fleire gongar i veka, men kan bli bedre :)/> Slit litt med magen for tida, og er nesten sikker på at for mykje fett i maten gjer at eg får laus mage stadig vekk.

 

Er 174,5 cm og veg pr. dato ca 102 kilo. Målet er å nærme seg 80 kilo igjen :)/>

 

Min store last er sjokolade :angry:/> , men et nok generelt litt for mykje usunt elles også.

 

No brettar eg opp armane og sett i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!så bra at du har bestemt deg. Kjenner meg godt igjen o det du skriver. Starta for ei uke siden og håper på at jeg skal merke noe gorskjell. MÅ ned 20 kg og det før sommeren! Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!så bra at du har bestemt deg. Kjenner meg godt igjen o det du skriver. Starta for ei uke siden og håper på at jeg skal merke noe gorskjell. MÅ ned 20 kg og det før sommeren! Masse lykke til.

Takk det same :) Et viktig skritt å bestemme seg, og så er det kunsten å følge det opp over tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil denne veka har det gått ganske greit, men eg har nok ikkje fått matinntaket heilt på plass. Har vore flinkare, og har i alle fall ikkje ete sjokolade kvar dag :) Så får eg bli endå litt flinkare til neste veke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har hatt det veldig travelt på jobb og privat, og har dessverre ikkje fått konsentrert meg om vektnedgangen slik eg har villa. Har ikkje vore flink med maten og har dessverre ete alt for mykje sjokolade :angry:

 

Har likevel vegd meg og resultatet er som følger:

- 16. september: 101,4 = - 1,3

- 21. september: 101,1 = - 0,3

- 28. september: 100,3 = - 0,8

- 4. oktober: 101,1 = + 0,8

- 12. oktober: 101,1

- 19. oktober: 101,3 = + 0,2

 

og gleden i dag :) 26. oktober 99,7 = - 1,6 :)

 

Føler ikkje at eg har gjort noke bra spesielt denne veka, men vart i alle fall veldig overraska og glad :)

 

Motivasjon tida framover:

- skal på hotellweekend om 3 veker og då er det kjekt om 2-3 kilo kan forsvinne :)

- jula er rett om hjørnet og 5 kilo hadde gjort susen til julekjolen skal på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

siste 2 veker: opp 0,5 forrige veke og opp 0,1 denne veka :angry: Dessverre litt for mykje godteri og burs- /farsdagskaker i helga :angry: Absolutt forbedringspotensiale!

 

I helga skal vi på hotell og eg har ingen forhåpningar om vektnedgang på mandag. Ikkje så ofte vi er på hotell, så då skal eg kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har hatt samme start vekt som deg og har som mål å komme ned til 75-80. Går på kurs nr 3 nå og har kommet meg ned på 93. Det går saaaaakte nedover men det går nedover.. Jeg er for dårlig med kose merkene så lørdag og søndag blir det alt for masse mat og godteri. Gratulerer med å komme ned på et to sifra tall!! Det var den nedgangen jeg blei mest glad for.. Grusomt å væie 101 syntes jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...