Gå til innhold

En ny start


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha fått 3 barn på 2,5 år har det sneket seg på en del ekstra kilo, som nå skal av. I dag gikk jeg på vekten for første gang på veldig lang tid, og den viste det skrekkelige tallet 83,8!! Så mye har jeg aldri veid før (bortsett fra da jeg var gravid), og nå er det bare å sette i gang. De to yngste har nå akkurat blitt 1 år, og selv om det fortsatt er lite søvn og jeg er mye sliten, så er jeg bare nødt til å ta meg sammen nå. Jeg startet optimistisk i dag med gulrotsuppe til middag, og på torsdag skal jeg melde meg inn på treningssenter igjen. Men av erfaring så vet jeg at jeg trenger støtte her inne, og jeg håper det er flere som vil henge seg på her. Jeg ønsker å gå ned 5 kg til jul, og veier meg hver mandag.

Litt om meg: Jeg er 33 år, bor i Akershus med mine tre barn og mann, og er for tiden hjemme med de to yngste. Egentlig veldig glad i trening og sunn mat, trenger bare å bli minnet litt på det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😃 Ser det er noen dager siden du postet innlegget ditt og ingen har svart deg. Jeg vil gjerne ha en jeg kan gå ned i vekt med, og tenkte meg også ned ca 5 kg før jul og totalt ønsker jeg å gå ned 10 kg👠Har du blitt med i en annen tråd eller skal vi slå oss sammen?😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😃 Ser det er noen dager siden du postet innlegget ditt og ingen har svart deg. Jeg vil gjerne ha en jeg kan gå ned i vekt med, og tenkte meg også ned ca 5 kg før jul og totalt ønsker jeg å gå ned 10 kg👠Har du blitt med i en annen tråd eller skal vi slå oss sammen?😃

 

Hei Liane!

Så hyggelig at du vil bli med! :D

Jeg har blitt med i en annen tråd "Jojoslankern er tilbake", kanskje du kan bli med der du og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liane!

Så hyggelig at du vil bli med! :D/>

Jeg har blitt med i en annen tråd "Jojoslankern er tilbake", kanskje du kan bli med der du og? :)/>

 

Hei dere

 

Har aldri gått på GR før midt av sept. Fikk beskje av lege om å finne på no :)

 

Startet 07.09-15 105 kg og 168 høy

 

Til nå gått ned 4 kg og inn 25 cm

 

Sist veiing 0,0000000 :((( kjempe demotiverende, og inn kun 4 cm

 

Om jeg ikke har gått ned noe nå på onsdag så er jeg redd for at hele motivasjonen faller i do.

Syns det er bra å ha noen å dele med.

 

Er fra akershus, 2 gutter og mann. Jobber 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liane!

Så hyggelig at du vil bli med! :D/>

Jeg har blitt med i en annen tråd "Jojoslankern er tilbake", kanskje du kan bli med der du og? :)/>

 

 

Takk, da ser jeg om jeg slenger meg på tråden din, dere er vel godt igang, men det gjør kanskje ikke noe. Vi har jo alle samme mål, å gå ned i vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

 

Har aldri gått på GR før midt av sept. Fikk beskje av lege om å finne på no :)/>

 

Startet 07.09-15 105 kg og 168 høy

 

Til nå gått ned 4 kg og inn 25 cm

 

Sist veiing 0,0000000 :(/>(( kjempe demotiverende, og inn kun 4 cm

 

Om jeg ikke har gått ned noe nå på onsdag så er jeg redd for at hele motivasjonen faller i do.

Syns det er bra å ha noen å dele med.

 

Er fra akershus, 2 gutter og mann. Jobber 100%

 

Syns du har vært kjempeflink jeg, dette er ingen lett jobb. Kanskje du blir med inn på en annen klubb du også, eller er du med Toilball?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...