Gå til innhold

Veien mot et sunnere og slankere meg


Gjest millie80
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest millie80

Da er jeg klar å starte på denne veien eller kampen om det 38 kg jeg ønsker å få bort.

 

Startvekt 01.10.2015 = 101.3 kg

 

 

Borte vekk : av 38.3 kg

 

Mål 1 :97

Mål 2 :93

Mål 3 :89

Mål 4 :85

Mål 5 :81

( halvveis 82 )

Mål 6 :77

Mål 7 :73

Mål 8 :69

Mål 9 :66

 

Hovudmål : 63 kg , jeg er 160 høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millie80

Jeg er en evig jojo slanker! Jeg har alltid gjordt den same feilen jeg feirer all vektnedgang med usunn mat. Så langt der fremme når jeg igjen skal være varig slank kan jeg aldri gå tilbake til å bare spise det jeg aller helst vil.

 

Jeg er alt for glad i brus , gjærbakst og is.

 

Må bare lære meg et nytt fokus med å spise ofte og lite med sunn mat og kun litt lørdagsgodteri.

 

Har sykdom som gjør det vanskelig å trene. Men skal i perioder gjøre litt aktivitet.

 

Min store svakhet er ost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millie80

Min første dag på Veien mot et sunnere og slankere meg,gikk overraskende bra :)

 

Belønningen for å være i gang var 2 par sko :D

 

Alt gikk etter planen,helt til kvelden kom. Men jeg får bare holde fouset at det ble 1300 kcal i går selv om en time med tv endte med 1 glass brus og 1 kjærlighet på pinne.

 

Klapper meg selv for alt det som var positivt , 2 små ting kan ikke ødelegge hele prosjektet!

 

Dagen i dag har vært brukt til en rusle tur i nydelig høstvær. Nå er det vask til helgen , har sagt til meg selv at jeg skal ikke ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan trene. Har tro at viss jeg klarer å ha fult fokus på maten og ha litt aktivitet her og der så vil jeg tro det teller...

 

Er i gang med Veien mot et sunnere og slankere meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...