Gjest christinamari Skrevet Oktober 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Typisk dag for min del ; Frokost rundt 0745 : 2 knekkebrød m/magerost Mellommåltid 0930 : 1 eple Lunsj va kl 1100 : 2 kokte egg og 1 knekkebrød Mellommåltid : 1330 1 eple Middag 1630 : Kylling og ris Kvelds 2000 : Yogurt med litt nøtter og litt 70 % sjokolade Hva gjør jeg feil ? Hva bør jeg endre på? Er på 66.7 kg ,skal ned til 57 . Mest mulig før jul :-o Håper dere er flere der ute som har noen gode tips og endringer. Har en last,og det er lett brus . Og selvfølgelig sjokolade . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnlinn Skrevet Oktober 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Hei på deg Da jeg leste hva du har skrevet så bare måtte jeg svare deg! Jeg tror svaret er å holde ut og fortsette slik du gjør. Vis viljestyrke, en dag gir kroppen din opp med å spare på overskuddet og du har vunnet! Skulle ønske jeg var like flink som deg! Jeg prøve å holde meg på 1300 men syns jeg er konstant sulten, trøtt og sliten. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest christinamari Skrevet Oktober 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Hei på deg :rolleyes:/> Da jeg leste hva du har skrevet så bare måtte jeg svare deg! Jeg tror svaret er å holde ut og fortsette slik du gjør. Vis viljestyrke, en dag gir kroppen din opp med å spare på overskuddet og du har vunnet! Skulle ønske jeg var like flink som deg! Jeg prøve å holde meg på 1300 men syns jeg er konstant sulten, trøtt og sliten. Lykke til! Tusen takk,blåblomst for svaret 😊 Vekta går ihvertfall nedover nå,å det liker jeg . Så får jeg bare håpe at jeg er i en steam der det fortsetter å gå nedover . Håper du tråler nedover du også. Klem til deg fra meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest christinamari Skrevet Oktober 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Da var torsdagen kommet . Vekta vise nå 66.1,så den går nedover . Hurra! Så nå er det bare en dag igjen til helgen å det er vel gjerne da ting kan gå skjeis. Men nå skal jeg holde meg i skinnet . Nå er motivasjonen oppe,så da er det bare å tøffe vidre . Hvordan går det med dere andre ? Dagene mine går slik ; Frokost 0745 ; 2 knekkebrød m/magerost Mellommåltid 0930 ; Gulerot Lunsj 1130 ; 1 knekkebrød m/2 egg og litt kaviar Mellommåltid 1400 : Eple,Gulerot eller 1 knekkebrød Middag 1630 : Fullkornspasta og litt svinekjøttdeig Kvelds : Yogurt m/nøtterblanding og 70 % sjokolade . Drikker litt Pepsi Max ,men ikke noe sjokolade utenom 70 % til kveld . Klapper meg selv på skuldra å tenker jeg er flink ! Ha en fin torsdag alle ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest christinamari Skrevet Oktober 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Heisann! Håper alle har hatt en god helg . Her har det egentlig gått ganske bra . Snikveiet meg idag,da stå vekten på 65.9,så det går riktig vei ihvertfall 😊 Men det er jo ikke før i morgen veiedagen er . Så satser på at det ikke er mer som vises 👌 Spisingen går fint ,så er vel bare å fortsette i det samme løpet,så håper jeg det går veien jeg vil . Nyt en ny uke da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå