Gå til innhold

Legge inn kcal og trening manuelt?


Gjest mira123
 Share

Anbefalte innlegg

Kan man legge inn kcal og treing manuellt? Altså hvis jeg vet at jeg har forbrent 400 kcal, hvordan fører jeg dette opp uten å legge inn HVA jeg har gjort? Samme med mat. Jeg regner sånn ca kcal når jeg spiser ute, men lurer på hvordan jeg kan legge inn dette?

 

Jeg er helt ny her og starter opp kurs om en uke. Litt gammeldags og tungvint system, men jeg skal prøve å være positiv :lol:/> Vant med app som scanner vare :rolleyes:/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man legge inn kcal og treing manuellt? Altså hvis jeg vet at jeg har forbrent 400 kcal, hvordan fører jeg dette opp uten å legge inn HVA jeg har gjort? Samme med mat. Jeg regner sånn ca kcal når jeg spiser ute, men lurer på hvordan jeg kan legge inn dette?

 

Jeg er helt ny her og starter opp kurs om en uke. Litt gammeldags og tungvint system, men jeg skal prøve å være positiv :lol:/>/> Vant med app som scanner vare :rolleyes:/>/>/>/>

 

Hei. Jeg er ganske dreven i dette siden jeg må avslutter mitt tredje nettkurs. Bruker nok mye tid på å registrerer mat og trening ja. Sånn sett er det gammeldags.man må legge inn aktivitet og tid , samt mat og mengde, men jeg har prøvd å se på det litt positivt. At jeg lærer hvor mye jeg spiser, sammensetning mellom protein, fett og karbohydrater etc. Man må jo ikke registrerer hver dag, men det er nyttig i starten for å lære..men så er jeg heller ikke så digital at jeg har andre app-er som registrerer. I perioder har jeg gått litt lei, men får best resultat når jeg tar meg tid til å registrere. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Kan man legge inn kcal og treing manuellt? Altså hvis jeg vet at jeg har forbrent 400 kcal, hvordan fører jeg dette opp uten å legge inn HVA jeg har gjort? Samme med mat. Jeg regner sånn ca kcal når jeg spiser ute, men lurer på hvordan jeg kan legge inn dette?

 

Jeg er helt ny her og starter opp kurs om en uke. Litt gammeldags og tungvint system, men jeg skal prøve å være positiv :lol:/>/> Vant med app som scanner vare :rolleyes:/>/>/>/>

 

 

Hei! Det går ikke an å legge inn hurtigkcal som det feks går an med myfitnesspal.

Hvis du har gjort en aktivitet, la oss si gått en lang tur i høyt tempo, ville jeg lagt det inn på gange, og så velge hvilken fart du gikk i. Så justerer du det til ca 400 kcal.

 

Har du spist ute så finnes det lignenede matretter her inne som du kan legge det inn på, som oftes! Deretter legger du det inn med ca mengde du har spist. Kanskje legge på litt ekstra mengde viss det du har spist er laget på restaurant😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det går ikke an å legge inn hurtigkcal som det feks går an med myfitnesspal.

Hvis du har gjort en aktivitet, la oss si gått en lang tur i høyt tempo, ville jeg lagt det inn på gange, og så velge hvilken fart du gikk i. Så justerer du det til ca 400 kcal.

 

Har du spist ute så finnes det lignenede matretter her inne som du kan legge det inn på, som oftes! Deretter legger du det inn med ca mengde du har spist. Kanskje legge på litt ekstra mengde viss det du har spist er laget på restaurant😊

 

Takk for svar! Da slipper jeg å lete lengere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...