Gå til innhold

polar loop 2


Bente67
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en loop 2 i Roedes Nettbutikk for 3 uker siden. Den fungerer, men er ikke helt fornøyd. Det sies at den skal ha strøm inntil 8 dager, men min har aldri vart mere enn max 3 dager. Den funker som den skal når det gjelder skritt, kcal, søvn osv. Men den henger seg opp når jeg trykker på den for å sjekke/synkronisere den og da lyser den hele tiden og hopper fra det ene emnet til det andre. Den forteller at den må lades og når jeg setter den på lading viser den fortsatt 50 % og av og til funker den bare over natta før jeg må lade den igjen.

Lurer på om andre har noen problemer med Loop 2 eller opplevd noen av de samme problemene ?

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte en loop 2 i Roedes Nettbutikk for 3 uker siden. Den fungerer, men er ikke helt fornøyd. Det sies at den skal ha strøm inntil 8 dager, men min har aldri vart mere enn max 3 dager. Den funker som den skal når det gjelder skritt, kcal, søvn osv. Men den henger seg opp når jeg trykker på den for å sjekke/synkronisere den og da lyser den hele tiden og hopper fra det ene emnet til det andre. Den forteller at den må lades og når jeg setter den på lading viser den fortsatt 50 % og av og til funker den bare over natta før jeg må lade den igjen.

Lurer på om andre har noen problemer med Loop 2 eller opplevd noen av de samme problemene ?

 

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nettopp kjøpt Polar loop Mitt problem er at jeg synes ikke synkroniseringen mellom den og appen fungerer helt. Det tar lang tid og mange ganger før den nærmer seg riktige tall. En annen ting er at på appen oppkever jeg ofte at når jeg er oppe og går så registrerer den ofte det som om jeg står...og nå er jeg usikker på hva som er rett. En natt registrerte appen at jeg hadde sovet i 3 timer..og det var helt feil. Så nå vurderer jeg om jeg skal reklamere på dette. Batteriet har jeg vel ikke fått testet nok til å uttale meg om det men foreløpig virker det ok. Hvordan fungerer din synkronisering ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...