Gå til innhold

NED 20-30kg, onsdag 8/3!


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Gjest CamCam

Kvinnedagen!

 

Har en del-målsetning om å bikke 90 kg på kvinnedagen, så jeg er veldig spent på veiingen i kveld! Forrige uke veide jeg 91,8, så det skal vel holde hardt, men jeg er optimist! Jeg har hatt ett litt "rolig" kurs nå, med mindre nedgang enn vanlig, og dermed tror jeg kroppen min er klar for å slippe litt ekstra når som helst! -Trodde jeg skulle få en "bonus" på vekta i de to foregående ukene, men da bonusen ikke kom utsetter jeg bare forventningene til neste uke! -Og det er i dag!! :)

 

Var ute både i går og i forigårs med venninner, og det ble te og litt vaffel med lett syltetøy (mandag) og en Pascal kake i går! Det kan komme til å synes på vekta, men jeg har levt veldig asketisk resten av uka, så det kan være smellen fra kakene ikke kommer før i morgen! -Håper jeg! -For jeg VIL under 90 i kveld!

 

Vet ikke om jeg får lagt inn rapport i kveld, men jeg er iallefall på nett en stund til!

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Kvinnedagen!

 

Har en del-målsetning om å bikke 90 kg på kvinnedagen' date=' så jeg er veldig spent på veiingen i kveld! Forrige uke veide jeg 91,8, så det skal vel holde hardt, men jeg er optimist! Jeg har hatt ett litt "rolig" kurs nå, med mindre nedgang enn vanlig, og dermed tror jeg kroppen min er klar for å slippe litt ekstra når som helst! -Trodde jeg skulle få en "bonus" på vekta i de to foregående ukene, men da bonusen ikke kom utsetter jeg bare forventningene til neste uke! -Og det er i dag!! :)

 

Var ute både i går og i forigårs med venninner, og det ble te og litt vaffel med lett syltetøy (mandag) og en Pascal kake i går! Det kan komme til å synes på vekta, men jeg har levt veldig asketisk resten av uka, så det kan være smellen fra kakene ikke kommer før i morgen! -Håper jeg! -For jeg VIL under 90 i kveld!

 

Vet ikke om jeg får lagt inn rapport i kveld, men jeg er iallefall på nett en stund til!

 

Ha en fin dag!

CamCam[/quote']

 

CamCam - Tvi tvi!

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er det veldig lenge sidn jeg har vært innom her.Har liksom falt litt av lasse og mistet mye motivasjon :)

 

Har hatt en tung periode med ett par dødsfall i nær familie og veldig store omveltninger på jobben min. Men nå håper jeg alt stabiliserer seg litt mer.

 

Har nok spist altfor lite og sjelden den siste halvannen måneden så vekta krøp plutselig opp noen små kilo:(

 

Kult å lese historien til Mona og for en flott jente hun har blitt. Alltid spennende å se før og etter bilder.:)

I dag har jeg vært og svømt med barna mine, ikke mye trim men kvalitetstid med dem måtte prioriteres.Sterkt behov for det.

I morgen tidlig er det spinning igjen da, og det skal bli godt å komme ordentlig i gang igjen...

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Jeg kan virkelig dette med å heve forventningene på egne vegne her inne :)

 

Hadde planlagt å ta middagen etter veiing, men ble så sulten at jeg var nødt å spise! Det er egenlig ingen trøst at jeg bommet såpass kraftig på egen nedageng at det ikke hadde gått selv uten middagen, men det ble iallefall ned 0,9kg. Kan jo ikke være misfornøyd med det?

 

-Er bare så møkka lei av å se det 9-tallet foran på vekta, og nå har jeg ligget og vaket på ca 94-91 kg i mer enn 8 uker! -Jeg syntes nesten jeg var nær ved å bikke 90 da jeg startet forrige kurs og veide 95,4!! -Så jeg er litt deppa, men ikke mer enn at jeg vet at i løpet av 1 (til 2) uker, så MÅ jo denne 90 bøygen min forseres!

 

Så, ingen salsa rundt i sofaen i dag.. Nøyer meg med en liten chat på nettet :)

 

Bare MÅ se 8-tallet neste uke! Takk for støtten, folkens!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camcam dette går jo rette veien da. Tipper at du ser det veldig ønska tallet 8 ganske så snart , forhåpentligvis allerede neste uke. Hvis noen klarer det så må det jo være deg¨:)

 

Stå på videre, du er en stor inspirasjon for oss andre iallefall.

 

Ha en fin onsdag.

 

Nå skal jeg kose meg med en god kopp te og sporløst forsvunnet på NRK.

 

ASjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, gratulerer med dagen alle jenter.

 

Flott dag dette Camcam, nå er du nesten på nytt tall. Tenk hvor glad du blir når de neste grammene er borte.

 

I morgen forsvinner gipsen og jeg gleder meg voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...