Gjest Bridget Jones Skrevet Januar 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2016 Hva er det som får meg til å tro at denne gangen skal det gå bra?? Nytt år og nye muligheter, og fryktelig lei av å vokse ut av tøyet mitt hele tiden!! Tenker at jeg skal ned 15 kg minst, er det veldig urealistisk å ville klare det før sommeren?? Har ikke besteget vekta enda, men begynner kurs den 11/01. Veier sikkert nesten 90 kg nå, og vil gjerne veie under 75kg....eller 75!! Håper vi klarer å inspirerer hverandre til å nå målene våres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ståpåjenta32 Skrevet Januar 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2016 Hei på deg:) jeg begynne rogså på kurs 11/1:) skal ned 20 kg jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bridget Jones Skrevet Januar 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2016 Så bra! Jeg heier på deg Vi får holde hverandre oppdatert med vekt og lure tips. Jeg kommer til å holde på med kurs etter kurs helt til jeg har kontrollen, og slutter å lure meg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bellan30 Skrevet Januar 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2016 Hei😊 Begynte på mitt første kurs i går, nettkurs. Startvekta i går på var på 82kg. Målet er at jeg skal gå ned til 70kg før sommerferien, og håper at jeg kan gå ned 0,7kg pr uke. Dette skal vi klare👊🻠Vi får heie hverandre over målstreken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå