Gjest 65 Skrevet Januar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Helt ny her inne og helt ny i Roedeverdenen. Begynte på kurs om mandag,det er kosthold og trening, kombinasjonen passer meg bra,selv om jeg var mer død enn levende etter 20 min med styrketrening I dag er jeg dødslemster,men oppturen i dag er at jeg begynner å komme inn i matregistreringen Ser at jeg har en fryktelig lang vei å gå,formålet er å gå ned mellom 30 og 40 kg.Grunnen til at det er vanskelig å sette eksakt kilo,er at jeg faktisk ikkelenger vet hva min trivselsvekt bør være,for lenge siden jeg har hatt noen.... I alle fall hadde det vært topp å slå følge med noen her i dette formet,så kan man kanskje hjelpe hverandre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nybegynner23 Skrevet Januar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Helt ny her inne og helt ny i Roedeverdenen. Begynte på kurs om mandag,det er kosthold og trening, kombinasjonen passer meg bra,selv om jeg var mer død enn levende etter 20 min med styrketrening :blink:/> I dag er jeg dødslemster,men oppturen i dag er at jeg begynner å komme inn i matregistreringen :)/> Ser at jeg har en fryktelig lang vei å gå,formålet er å gå ned mellom 30 og 40 kg.Grunnen til at det er vanskelig å sette eksakt kilo,er at jeg faktisk ikkelenger vet hva min trivselsvekt bør være,for lenge siden jeg har hatt noen.... :(/> I alle fall hadde det vært topp å slå følge med noen her i dette formet,så kan man kanskje hjelpe hverandre litt. :rolleyes:/> Hei! Du er langt fra alene. Dette er min første uke og jeg har samme problem som deg med å finne ut trivselsvekt - jeg har rett og slett ikke peiling lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 65 Skrevet Januar 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2016 Hei! Du er langt fra alene. Dette er min første uke og jeg har samme problem som deg med å finne ut trivselsvekt - jeg har rett og slett ikke peiling lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 65 Skrevet Januar 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2016 Første uke vel gjennomført,ned 1,7 kilo og fornøyd med det :)/> Lærer noe nytt hver dag,og det beste er at mannen (han handler inn og lager mat) er positiv. Har ikke involvert noen andre,for jeg må klare å stå lenge nok i det selv, til å tro på det,det er ikke akkurat første gang jeg prøver å gå ned i vekt :(/> Erfaringen min er at jeg er flink i starten, men så glir ut, og det vil jeg absolutt ikke denne gangen Blir glad av å lese suksesshistoriene,så jeg skal bruke de, sommotivasjon, de viser jo at det går an :)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå