Gå til innhold

Påskemål onsdag 8. mars


Gjest dano

Anbefalte innlegg

Hei!

Da var det ny veie dag for meg, første uken uten kurs. Gikk ned 0.4, det var nå ned, rette veien men litt lite.Totalt ned 7kg, på 8 uker så jeg kan ikke klage.

Ser dere er flinke å skrive hver dag, jeg kommer som regel ikke på nett før om kvelden, jeg er flink å lese og blir veldig motivert av og være her inne. Nå har vi fått snø i Stavanger og, prøver å nyte det så godt vi kan.Er ute å renner på akebrett og går på ski. Ha en fortsatt fin uke, her skinner solen.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dano: 7 kilo på 8 uker er da helt fantastisk. Gratulerer.

 

Jeg har også veid meg i dag og det var heldigvis ikke så ille som fryktet etter en uke med sykdom, litt for mye snop og så og si ingen trening. Opp 0,1.

Trente litt både i går og forigårs og begynner å bli litt bedre - heldigvis.

 

Startvekt 68

Mål 63

Sist uke: 65,5

Denne uken 65,6

Trimpoeng: 7

 

Lykke til til dere andre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Helt enig, 7kg på 8 uker er flott resultat!

 

Fint at du er blitt bedre nuss! Det er ikke lett å få til hverken mat eller trim når man ikke er helt bra!

 

Jeg skal veies i dag, men ikke før i kveld! Er ganske optimistisk, så får vi se hvordan det går :)

 

Gikk glipp av spinningen min i går pga en skravlete kollega, og ble ganske irritert! Skal man først være med på en entensiv 45minutters økt, så må man komme tidsnok, ellers er det liten vits i det..

 

Skal forsøke å få syklet litt i kveld, etter kurset! -Trenger trimmet så sårt!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Jeg skulle vært på vekta idag tidlig,men glemte det fullstendig,så jeg får ta det imorgen tidlig,har litt bedre tid da.

 

 

lykke til med veiing ikveld camcam,og gratulerer til dere som har gått litt ned,litt er bedre enn ingen ting:-)

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

-Iallefall litte granne! Det ble bare 0,9 denne uka (hvilket egentlig er ett fint tall, jeg bare følte på meg at det burde vært mer!), og dermed endte jeg på 90,9. -Ikke engang hårfint over, men nesten en kilo igjen! -Vet jeg var litt vel optimistisk denne uka, men jeg føler virkelig at kroppen henger igjen på 90-tallet på pur ondskap! -Jeg vil så gjerne se ett 8-tall! (Furte, furte og så videre :))

 

Er egentlig ganske fornøyd, og har det ganske bra. Jeg vet at jeg har ligget lenge på ca 90 tidligere, så kroppen min trives i denne vekta, men det gjør ikke jeg.. Vi har tidliger (jeg og kroppen, altså), inngått endel komprimisser på ca 85kg, men denne gangen skal jeg sette hardt mot hardt og kreve at stabilisering skal skje på 80kg! Bare 3,9kg igjen til påsken, og det skal gå med litt ekstra innsats!

 

Ha en fin kveld!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer med en fin nedgang -0,9 er jo kjempebra:-)

du skal se at neste uke ser du 8 tallet:p

jeg skal veie meg imorgen tidlig,gruer meg..tror ikke jeg har gått ned noe..er redd jeg har gått opp:-( fått litt blødninger idag også..jaja jeg får se imorgen.....

 

Ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...