Gjest Miramis Skrevet Februar 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2016 Har fått låne pulsklokke som jeg har brukt 3 uker nå. I gjennomsnitt forbrenner jeg 2300 kcal pr dag. Trener 3 kvelder i uka og går til fra/jobb. Jeg er 162 høy, veier 77 kg og ønsker å veie 73. Hvilken meny bør jeg følge? Jeg husker ikke hvordan vi regnet det ut. Har gått på flere kurs tidligere, men de 5 kiloene kommer visst på igjen hver vinter 🙈 Så nå prøver jeg igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tulla69 Skrevet Februar 13, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2016 Hei Miramis! Det ligger jo ute formler for å beregne hva du skal spise, men siden du har brukt pulsklokke blir jo alt mye enklere. Jeg regner med at treningen er med i gjennomsnittsforbruket ditt på 2300 kcal per dag? Hvis den er det og du har tenkt å fortsette videre med samme aktivitetsnivå, er det bare å trekke fra det anbefalte kaloriunderskuddet som er på 500-800 kcal per dag, og da bør du innta mellom 1500 og 1800 kcal. Grete Roedes meny nr. 2 tilsvarer ca 1600 kcal per dag, så den ser ut til å skulle passe deg godt. Masse lykke til! Tulla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå