Gå til innhold

På an igjen!


Gjest MiniEmma
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, nå var jeg påan igjen! Har gått på to kurs tidligere. Det første kurset gikk igrunnen veldig bra, men så gikk kurleder ut i mammaperm. Jeg meldte meg på kurs nr 2, siden jeg var så i siget. Men denne kurslederen passet ikke for meg, og jeg mistet motivasjonen. Sommeren kom og... ja.. Tilbake i gamle vaner. Nå er det 1 år siden jeg medlte meg på første kurs, og jeg er tilbake der jeg var den gangen.

 

Denne gangen har jeg fått med meg mannen i huset. Vi er ikke på kurs, men registrerer mat på nettet. Jeg er veldig motivert, men han er ikke fult så motivert. Jeg kjenner jeg blir litt irritert når han ikke helt har troa på dette. Men jeg har bestemt meg, jeg skal klare dette uansett!

 

REgistrering av mat går fint, jeg får stort sett 10 på kostholdsskåren. Så nå gjelder det bare å få igang treningen igjen. Denne første uken startet med sykdom. Det vil si ingen trening denne uka. Men jeg skal prøve å få godt meg en tur eller to. Bedre enn ingenting!

 

Er det flere som sliter med vanskelige partnere? Noen tips om hvordan jeg kan snu motivasjonen hans? Tenkte å vise han min gamle grete roede bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...