Gå til innhold

Vektdagbok SkinnyMinnie


Gjest SkinnyMinnie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest SkinnyMinnie

Hei! Jeg er 34 år, trebarnsmor og jeg lagde faktisk dette første innlegget (som jeg nå redigerte bort) i Mars2016 uten at noe mer skjedde annet enn at jeg la på meg 6 kg (!!) over sommeren. Grøss og gru! Så nå er jeg igang igjen. Den siste tiden har jeg gått ned 2 kg, og tenker å satse på en varig kostendring med en nedgang på ca -0.4 kg i uken. En av mine største utfordringer er å satse for hardt i starten og forvente veldig kjapp nedgang og når det ikke skjer "kan jeg likesågodt spise smågodt for jeg er jo uansett stor". Så jeg må jobbe med en langvarig endring både mentalt og fysisk. Med full fart i familielivet med 3 små barn og full jobb synes jeg det er vanskelig å holde fokus og håper derfor denne tråden kan hjelpe meg med å holde meg litt skjerpet. Jeg vil ha lørdager som fast veiedag. Hvis noen har lyst til å bli med slik at vi kan hjelpe og motivere hverandre er dere hjertelig velkommen til det!

 

Høyde: 168cm

08.08.16 : 86,0 kg

17.09.16 : 84.0 kg

24.09.16 : 83,7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Gjest SkinnyMinnie

Idag gikk det veldig fint. Greide å begrense middagsporsjonen til passelig størrelse, er ekspert i å forsyne meg 4-5 ganger med små porsjoner så det blir masse tilsammen! Det eneste negative idag var 4 biter Smil sjokolade. Planen er å kutte sukker helt ut av hverdagen (litt syltetøy er lov da). Men litt godteri på lørdag er lov. Og litt popcorn på fredager. ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...