Gå til innhold

5 november 2008


Gjest Fjelljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

Så nettopp at jeg ble med her på forumet den 5 nov -08. Jeg er kommet langt på vei fra den gang, t.o.m hatt en graviditet til inni der. Jeg har vært i mål på 62 kg, jeg har gått opp igjen også til 75 kg. Jeg har giftet meg mens kg IKKE var der jeg ville, men gift ble jeg og er det med samme mann ennå. Jeg har holdt vekten min stabil rundt 65kg i mange år nå, men jobber nå med å komme ned siste 5,5kg. Nå er påsken over, snopet blir stappa i mannen, og jeg skal til med siste innspurt. Eller jeg MÅ rett og slett bare kutte ut raske karbs. Og nei, jeg lever IKKE lavkarbo, men jeg blir dårlig av sukker, pasta, ris o.l.

 

Vel vel, det er vel bare å hoppe i det. Trening/mosjon er i hverdagen min daglig fra før, kostholdet er ok, men kutte ut det som er nevnt over. Så er det vel bare å tilpasse mengden mat. ;) Tvi tvi til meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Så nettopp at jeg ble med her på forumet den 5 nov -08. Jeg er kommet langt på vei fra den gang, t.o.m hatt en graviditet til inni der. Jeg har vært i mål på 62 kg, jeg har gått opp igjen også til 75 kg. Jeg har giftet meg mens kg IKKE var der jeg ville, men gift ble jeg og er det med samme mann ennå. Jeg har holdt vekten min stabil rundt 65kg i mange år nå, men jobber nå med å komme ned siste 5,5kg. Nå er påsken over, snopet blir stappa i mannen, og jeg skal til med siste innspurt. Eller jeg MÅ rett og slett bare kutte ut raske karbs. Og nei, jeg lever IKKE lavkarbo, men jeg blir dårlig av sukker, pasta, ris o.l.

 

Vel vel, det er vel bare å hoppe i det. Trening/mosjon er i hverdagen min daglig fra før, kostholdet er ok, men kutte ut det som er nevnt over. Så er det vel bare å tilpasse mengden mat. ;)/> Tvi tvi til meg!!!

 

 

Da var det gjort, siste snopet er innatt, mer frukt og nøtter er i hus. Og jeg har funnet igjen tyggisen, noe jeg ikke har brukt på mange år. Når jeg går på butikken, så har jeg rett og slett tyggis i munnen. og da er ikke søtsuget så stort at det blir kjøpt snop. :D Ha en fin fin søndag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppogned78

Hei!

 

Er det ok om jeg blir med her? Jeg har prøvd å gå ned på egenhånd den siste måneden, men merker jeg trenger noen å rapportere til for at jeg skal unngå å sprekke i helgene...

 

Jeg veier 68 kg, og har vært ganske stabil i noen år, men da jeg ikke får til og trene lenger, skulle jeg gjerne ha gått ned 5 kg til, og helst før sommeren.

 

Håper vi kan hjelpe hverandre :-)

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Fjelljenta

Hei!

 

Er det ok om jeg blir med her? Jeg har prøvd å gå ned på egenhånd den siste måneden, men merker jeg trenger noen å rapportere til for at jeg skal unngå å sprekke i helgene...

 

Jeg veier 68 kg, og har vært ganske stabil i noen år, men da jeg ikke får til og trene lenger, skulle jeg gjerne ha gått ned 5 kg til, og helst før sommeren.

 

Håper vi kan hjelpe hverandre :-)

 

Ha en fin uke!

Det må vel gå bra. :-D Velkommen!!! :D Her er jeg kommet i gang med turer nesten hver dag, minst 30 min. Har lagt til utretrening i form av styrektrening og yoga to av dagene, så nå har jeg 3 dager med styrke. :D Lunsjen har jeg lagt om, i stedet for knekkebrød er det nå en skal med haug på, grønsaker/frukt og en pakke med kylling/kalkunålegg med krydder/urter på. INGEN dressing på! Hvordan ser din hverdag ut med trening og mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Ah..... enda en dag med start på å levere i bhg, men ikke skolen i dag. Eldste hadde fridag, så han ble med mora på utetrening, noe som består av først å starte pang på motabakke 199høydemeter på 15-20 min. Så styrketrening og yoga på toppen. Må si at gutten er myyye mykere enn mora, han gjekk rett opp i bro uten problemer. WHAT!!!!! Har jeg noe å jobbe mot. ;)/>/> :D/>/> Kjekt å kunne ta med ungene i treningen synes jeg, minstemann som går siste året i bhg nå frem til sommeren, digger å være emd på treningen. Må legge til at ungene har vært med til fjells fra de var små, og her er det snakk om mange høydemeter i løpet av dagen. eldset var 2.5 år når han gikk selv, men ca 8-9 mnd når det var i bæremeis og minste 5 mnd i bæresjal hos mamma. Har hatt maaaaaange middagslurer i bæremeisen. De er fortsatt veldig glad i fjellet og utelivet i naturen. <3 Er gull verdt!!! I morgen og kanksje fredag er det hviledager, lørdag og søndag er det fjellturer på planen. :D/>/> Gleder meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Fjelljenta

Hei og hopp!!! Jeg er her fortsatt, har ikke gått ned noe, men er strammere i fisken. Kjørt mye trening, i det siste har jeg lagt til tabata trening. Fantastisk!!!! Jo mer en legger i av energi jo mer får en ut at det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...