Gå til innhold

Ukemeny/innkjøpsliste


Gjest Betterme
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Betterme

Kjenner angsten setter seg inn allerede og jeg har så vidt begynt.

Finnes det noen ferdige menyplaner for en og en uke av gangen, man kan bruke i begynnelsen?

Jeg synes det er litt overveldende å sette seg inn i alt informasjon, og tungvint å måtte hente en og en oppskrift. Det hadde vært noe lettere å velge seg en ukesplan med oppskrifter for hvert måltid, og gjerne en innkjøpsliste til en ukes mathandling. Eventuelt et program/app som gjør jobben???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Sprekere

Kjenner angsten setter seg inn allerede og jeg har så vidt begynt.

Finnes det noen ferdige menyplaner for en og en uke av gangen, man kan bruke i begynnelsen?

Jeg synes det er litt overveldende å sette seg inn i alt informasjon, og tungvint å måtte hente en og en oppskrift. Det hadde vært noe lettere å velge seg en ukesplan med oppskrifter for hvert måltid, og gjerne en innkjøpsliste til en ukes mathandling. Eventuelt et program/app som gjør jobben???

 

Hei!

Jeg vet ikke om det ligger noen ukesmeny her inne, men jeg fant denne: http://www.melk.no/helse-og-livsstil/kosthold-vekt-og-trening/dagsmeny-for-kvinner-1600-kcal/ Ble anbefalt melk.no på sykehuset, som god menyhjelp ift vektnedgang/ livsstilsendring.

Jeg vet ikke hvor mye du trenger; 1600 eller mer, evt mindre kcal, men menyene inneholder ialle fall gode forslag og "normal" mat som er lett å få tak i. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...