Gjest Føyka Skrevet April 24, 2016 Rapporter Share Skrevet April 24, 2016 Er det noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har startet å bruke Jillian Michaels sine treningsvideoer Last chance og 30 days beginner shred, er stortsett fornøyd med disse. MEN hvilken kategori går disse under når jeg skal føre det inn som trening her på Grete Roede? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lucilla Skrevet April 26, 2016 Rapporter Share Skrevet April 26, 2016 Er det noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har startet å bruke Jillian Michaels sine treningsvideoer Last chance og 30 days beginner shred, er stortsett fornøyd med disse. MEN hvilken kategori går disse under når jeg skal føre det inn som trening her på Grete Roede? Noen som vet? hei,nå er ikke jeg så kjent med jillian michaels sine treningsvideoer,men tror nok du kan sette det på aerobic med styrke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Føyka Skrevet April 28, 2016 Rapporter Share Skrevet April 28, 2016 hei,nå er ikke jeg så kjent med jillian michaels sine treningsvideoer,men tror nok du kan sette det på aerobic med styrke :-) Takk, da gjør jeg det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå