Gå til innhold

Trenger en eller flere som er i samme båt


Gjest Mammax2
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

Veldig dødt forum, men har ett håp om at det kanskje er noen her?

 

Er ei jente på 22, med to gutter på 7 mnd og en på snart 2 år. Har mange samboerkiloer og svangerskapskiloer. Vekta viser nå ca 107 og jeg er ikke mer enn 1.60 over jorda.

 

Har i dag meldt meg på Ung 18-25 med Line, som begynner på mandag, er det noen andre her? Hadde vært veldig gøy og motiverende å kunne følge hverandre, kanskje opprette en facebook gruppe som gjør det enklere å følge hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potteplanten

Jeg er 24, 95kg og 176 høy... Har ingen barn, ikke gått på kurs, men henger meg gjerne på fordet! Syntes det var veldig dødt på dette forumet jeg også, må jeg innrømme! Hadde vært koselig å følge med på noen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammax2

Da er dagen her, og jeg er klar! Tror jeg..

Første kursrapport sendt inn, veldig spent.

 

Startvekta mi er 106.7, jeg er 1.59 cm høy (lav..) og har tilsammen rundt 522 cm. Mitt første mål er å komme ned på 100 kg, men det tror jeg ikke blir noe problem nå i begynnelsen.

 

Har ikke spist frokosten enda, men så er ikke klokka mer enn halv åtte. Det blir min store utfordring, spise alle måltider. Og det i riktig mengde. Men jeg SKAL klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føyka

Da er dagen her, og jeg er klar! Tror jeg..

Første kursrapport sendt inn, veldig spent.

 

Startvekta mi er 106.7, jeg er 1.59 cm høy (lav..) og har tilsammen rundt 522 cm. Mitt første mål er å komme ned på 100 kg, men det tror jeg ikke blir noe problem nå i begynnelsen.

 

Har ikke spist frokosten enda, men så er ikke klokka mer enn halv åtte. Det blir min store utfordring, spise alle måltider. Og det i riktig mengde. Men jeg SKAL klare det.

Hei, vi er nok i ganske samme båt :) Har en liten gutt som blir 8 mnd i midten av mai. Veide meg sist forrige fredag og da var det 108,6 kg. Har gått ned fra 115 kg, men ønsker å gå ned en del :P Går ikke på noe kurs da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...