Gå til innhold

Min reise 2016


Gjest Mammax2
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Mammax2

Til tross for lite aktivitet på forumet her, behøver jeg ett sted hvor jeg kan skrive ned tankene mine og hverdagen min. Tenkte først å lage blogg, men har ikke helt det behovet. Håper noen andre er i samme situasjon, og vil slenge seg på.

 

Jeg er ei jente på 22 år, som har dratt på meg ganske mange samboerkiloer og svangerskapskiloer. Har to barn på 7 måneder og 2 år. En hektisk hverdag, med en samboer som er mye borte. Jeg veier 107 kilo og er 160 cm høy, har egentlig ikke noe eksakt mål når det kommer til hvor mange kilo jeg skal ned. Men jeg har som mål å passe i bunaden til neste 17 mai, (og kanskje håpe den har blitt for stor). Har meldt meg på Ung 18-25 år kurs som begynner nå på onsdag, så det er vel da reisen min begynner. Har prøvd utallige ganger før, men nå må jeg bare. Har 2 barn som trenger meg 100%, og med størrelsen min nå er det vanskelig.

 

Det jeg kommer til å ha som utfordringer fremover er å kutte ut sjokolade, potetgull og fastfooden det ofte blir. Men også det å spise regelmessig, og minske posjonene mine.

 

Dette SKAL jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammax2

Da er dagen her, og jeg er klar! Tror jeg..

Første kursrapport sendt inn, veldig spent.

 

Startvekta mi er 106.7, jeg er 1.59 cm høy (lav..) og har tilsammen rundt 522 cm. Mitt første mål er å komme ned på 100 kg, men det tror jeg ikke blir noe problem nå i begynnelsen.

 

Har ikke spist frokosten enda, men så er ikke klokka mer enn halv åtte. Det blir min store utfordring, spise alle måltider. Og det i riktig mengde. Men jeg SKAL klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potteplanten

Hei :D/> Ønsket bare å si hei, og lykke til! Det var et flott mål du har valgt deg, det er mye man får til på et helt år. Jeg har også som delmål å gå ned 5kg i første omgang, i mitt tilfelle fra 95kg til 90kg... Har gått ned litt over en kilo hittil, sikkert bare vann men jaaajaaa en kilo er uansett en fantastisk kilo AV :D/> B)/> Er forresten helt enig i at det er kjipt med aktivitetsnivået på dette forumet nå... Husker en tid for mange år siden da det var mange som postet hele tiden, alltid mye å lese og skrive på den gangen. God onsdag videre til deg :lol:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...