Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest Føyka
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Føyka

Hei!

 

Jeg er en jente på 20 år fra Oslo. Har startet å slanke meg eller endre livsstilen min. Har en liten gutt på 8 mnd jeg gjerne vil bli sunn og aktiv med, så har en del kilo som skal av. Akkurat nå er målet å gå fra 115kg til 60 kg. Siste veiedag var jeg på 108,4 kg. Så jeg har da begynt å gå ned siden januar. Men nå begynner det virkelig å bli hardt, så hadde vært hyggelig å ha noen å snakke med og gå ned i vekt sammen!

 

Har veiedag hver fredag eller den 1 i måneden :)

 

Håper noen der ute er interessert i å snakke og dele litt erfaringer og veiedager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Sprekere

Hei!

 

Jeg er en jente på 20 år fra Oslo. Har startet å slanke meg eller endre livsstilen min. Har en liten gutt på 8 mnd jeg gjerne vil bli sunn og aktiv med, så har en del kilo som skal av. Akkurat nå er målet å gå fra 115kg til 60 kg. Siste veiedag var jeg på 108,4 kg. Så jeg har da begynt å gå ned siden januar. Men nå begynner det virkelig å bli hardt, så hadde vært hyggelig å ha noen å snakke med og gå ned i vekt sammen!

 

Har veiedag hver fredag eller den 1 i måneden :)/>

 

Håper noen der ute er interessert i å snakke og dele litt erfaringer og veiedager :)/>

 

Hei! Jeg håper det går bra med vektnedgangen. Gjør du det på egen hånd, eller på kurs/ nettkurs? Jeg gåår for tiden på gr kurs og har 40- 45 kg å riste av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigridrg

Hei!

Jeg vil gjerne bli med her! Jeg startet (igjen) i april på 107,5 kilo 😵 Jeg har gått ned noen kilo med GR et oar ganger før, men aldri satt meg et skikkelig hårete mål og sett langt fram. Hovedmålet mitt er at jeg skal nå 80 kilo til jeg fyller 30 i april 2017 og 62 kilo til jeg fyller 31. Første delmål er å kvitte seg med det ekle tredje sifferet, det håper jeg å være i mål med tidlig i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Hei,

 

Jeg skal gå ned ca 44 kg. En god venninne som har gått ned mye i vekt, sa til meg at en må forvente at vektnedgangen varierer. Vekten kan stå stille en måned, for så å bevege seg ned, kanskje gå opp og så rase ned igjen. Slik var det for henne i ett år. Dette må jeg minne meg på, for tidligere forsøk har endt med at jeg har lagt på meg masse igjen, siden jeg mistet motet ...

 

En må ha tålmodighet mens en holder på, kroppen driver å justerer seg og prøver å finne ut av det nye regimet.

Ikke mist motet om det går trått i noen omganger!

 

Lykke til!

 

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inn I Bunaden

Jeg startet en tråd i 30-40-gruppa, for jeg orker ikke å tenke på hvor mye jeg egentlig bør ned - om jeg kommer ned på tosifret vekt, skal jeg bli lykkelig. Skal jeg ned på sunn og normal BMI må jeg ned veldig mye mer, og det virker uoverkommelig. Så da går jeg for 31.8 i minus som et langsiktig mål, da er jeg på tosifret, så får jeg ta en ny runde hva jeg ønsker og klarer når jeg er der. Jeg har ikke satt meg noen dato, dette skal ta den tiden det tar. Det er ingen viktige milepæler foran meg, det er ingen begivenheter jeg setter som mål. Jeg skal bare få kontroll på livet og spiseforstyrrelsen.

 

Jeg har veiedag på torsdager, og har holdt på i 15 dager nå. Helga vi er på vei inn i nå vil bli veldig tøff, med mange fristelser, men jeg tar time for time, kvarter for kvarter. Det er mye lettere å fokusere på mat og trening når jeg er alene, og ikke må forholde meg til omgivelser, sosiale forpliktelser, andres fristelser og forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...