Gå til innhold

den som gir seg er en dritt


Gjest skogfrøken
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest skogfrøken

ok: "plutselig" er alle klærne blitt veldig stramme og jeg har blitt i overkant tjukk og pløsete. og selv om jeg en stund har tenkt at dette går nok over av seg selv snart, så gjør det jo ikke det. jeg må ta grep. rydde opp litt.

 

 

jeg skal ned fra 74 til 58 kilo - der føler jeg meg nemlig ganske lekker. til nå har jeg gått ned til 72,5, og det er jo en start.

 

satser på et halvkilo i uka - noen ganger blir det sikkert mer og andre ganger helt sikkert mindre. hvis jeg ikke fucker det opp på 6,5 måneder vil jeg da rekke å gå ned 16 kilo totalt.

 

1. juli: 74

1. august: 72,5

5. september: 70

3. oktober: 68

7. november: 65,5

5. desember: 63,5

2. januar: 62,5

6. februar: 59

20. februar: 58

 

til nå har jeg nådd det målet jeg hadde satt - og har med det gått ned 1,5 kg i sommer. nå er det bare fortsettelsen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skogfrøken

jeg tenker på mat 24/7. er redd for å gjøre noe galt. i går gikk jeg bananas og spiste frukt til jeg var over hvor mange kalorier jeg liksom skal spise i døgnet - men det er jo egentlig bra med vitaminer, ikke sant?!

 

man kan jo bli litt rar av dette.

 

jeg har kjøpt litt nye klær for høsten. egentlig hadde jeg tenkt at "jeg skal kjøpe klær når jeg når drømmevekta", men jeg kan jo ikke se ut som en slask frem til det. så nå er jeg fresh og fin igjen. sitter og lurer på om jeg skulle hatt meg noen delmål som jeg kan få belønning ved - det er jo veldig lenge å vente helt til jeg har gått ned 16 kilo og det har gått et halvt år (eller noe) før det vanker noen form for belønning?

 

jeg tenker at jeg skal unne meg belønning når jeg har nådd:

70 kg (5. september) ny jeans!

65 kg (14. november) her har jeg gått ned nesten ti kilo. her drar jeg på storbyferie med mannen.

60 kg (23. januar) nytt antrekk.

58 kg (20. februar) ny garderobe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...