Gå til innhold

Når alt står stille


Gjest settem
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Dette er første gang jeg prøver meg på noe slikt. Har aldri vært fornøyd med kroppen, men da vekta viste 75 kg for mine 164 cm fikk jeg panikk. Startet smått i sommer, men har ikke vært veldig streng med meg selv. Om jeg skal lykkes så må jeg kunne unne meg noe godt i blandet. Jeg er en 26 år gammel alenemor og sjokoladeelsker! For et år siden var jeg i en alvorlig bilulykke der jeg fikk tre brudd i ryggen, splittet leddbånd, knekt ribbein, knust håndledd og mistet fragmenter i kneskål. På grunn av disse skadene er det ikke mye aktivitet på meg, og nå på nyåret skal kneskålen opereres igjen, noe som vil si ukesvis med sofasliting.

 

Jeg har slitt med å gå ned. Vekten stod stille en stund og målene krympet heller ikke. Jeg var redd for å spise for mye, noe som resulterte i at jeg spiste for lite, som regel under 1000 kcal dagen. Har nå begynt å spise mer igjen, og det har resultert i at vekten har økt litt mens målene har krympet bittelitt. Nå er vekten på 67,9, og delmålet på 65 kg virker utrolig langt unna. For og ikke snakke om hovedmålet på 60 kg...

 

Skulle gjerne hatt noen med meg på denne reisen, noen å dele oppskrifter, råd og frustrasjon med. Så legg gjerne igjen et spor om du ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...