Gå til innhold

Ny snart 40 (2018)


Gjest lindacg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.

Her er en firebarnsmor som sliter med hode og vekt. Det er mye sammensatt med meg, men nå har min behandler sagt at jeg skal ta hensyn til meg selv... Hva er det liksom? Joda, det er visst bra, men jeg har aldri gjort det før. Jeg er en av disse slitsomme mødrene som har stilt opp på ALT. Nå har jeg begynt p si nei og vet også at det hjelper meg. Nå tenker jeg at det er kroppen sin tur. Den har jeg vel kanskje brukt for å holde folk på avstand. Tryggest det :) Den tid er over. Jeg skal nå jobbe med kropp og komme igang med trening. Imorgen starter mitt kurs. Aner ikke hva jeg går til, men med dere her inne til å støtte skal det gå.

Mitt mål er å være en smashing mamma og kjæreste i 2018.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marimora

Hei og hopp.

Her er en firebarnsmor som sliter med hode og vekt. Det er mye sammensatt med meg, men nå har min behandler sagt at jeg skal ta hensyn til meg selv... Hva er det liksom? Joda, det er visst bra, men jeg har aldri gjort det før. Jeg er en av disse slitsomme mødrene som har stilt opp på ALT. Nå har jeg begynt p si nei og vet også at det hjelper meg. Nå tenker jeg at det er kroppen sin tur. Den har jeg vel kanskje brukt for å holde folk på avstand. Tryggest det :)/>/> Den tid er over. Jeg skal nå jobbe med kropp og komme igang med trening. Imorgen starter mitt kurs. Aner ikke hva jeg går til, men med dere her inne til å støtte skal det gå.

Mitt mål er å være en smashing mamma og kjæreste i 2018.

 

 

Hei..

 

Jeg er også ny her og starter i morgen.skal ikke gå kurs i første omgang, men forsøke å registrere her.. jeg er tre barns mamma på 39 år som også skal forsøke å prioritere å bruke tid på trening av meg selv og sunt kosthold.ikke la meg stoppe av det forbanna husarbeidet som ofte blir unnskyldninga her... vi får støtte hverandre vi da....kanskje det kommer flere som skal starte i disse tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heidfred

Hei..

 

Jeg er også ny her og starter i morgen.skal ikke gå kurs i første omgang, men forsøke å registrere her.. jeg er tre barns mamma på 39 år som også skal forsøke å prioritere å bruke tid på trening av meg selv og sunt kosthold.ikke la meg stoppe av det forbanna husarbeidet som ofte blir unnskyldninga her... vi får støtte hverandre vi da....kanskje det kommer flere som skal starte i disse tider...

 

 

Hei.

Jeg er også ny og vil gjerne henge meg på dere. Mor til tre gutter, 41 år og gift. Har gått på et GR kurs for noen år siden, gikk da ned endel, men kom aldri helt i mål. Vekta svinger ml 72-74 kg. Målet er å gå ned og holde vekten under 70 kg, samt å trene regelmessig. Som dere er det alltid mye hjemme som prioriteres fremfor egen helse. Men, de to eldste guttene er nå 13 og 17, og det er på tide å ta litt grep på egen kropp.

 

Hilsen Heid

174 cm høy

Vekt 74 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må etter idag si at jeg skjønner hvorfor jeg tok dette valget. Tror kurs er lurt. Så flott å møte folk i samme situasjon. Jrg trenger også dette forumet og så flott at dere vil følge med.

Jeg skjønner at jeg spiser for lite og feil. Det prøver jeg å endre på :) Så har jeg idag gått tur og harr en GOD styrke økt. YES :)

Håper dere vil dele dagene deres her også. Hadde vært flott!!! Og er det flere er det TOPPEN!

Jeg er forresten Telemarking :)

Lykke til imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marimora

så bra vi er flere.. har skrevet dagbok med kalori regnskap og holdt meg til ca 1600kcal i to dager nå...føler kroppen allerede er i mye bedre form uten all søppelmaten jeg har spist den siste tiden... måtte jeg bare holde ut i noen måneder til..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ligge på 1600 også trodde jeg, men har måttet justere opp til 1900 pga trening. Veldig viktig å ikke spise for lite. Sliter litt med å huske mellommåltider, men skal klare å få det til. Tenker faktisk å spise etter klokka og sette den på ringing for å minne meg på det. Lagde idag middag fra siden her og ALLE elsket det. Så deilig å ikke lage to retter. En til mor og en annen til alle andre. Skal gi bort shakene mine også nå. Nok er nok :) Her skal det etes. Glemt kosemerkene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vært noe tull med innlogging i forum. Nå er jeg tilbake.

Jeg spiser for lite! Helt rart å være der, men jeg må bli bedre på det. Ned totalt 1,8 på 2 uker og er fornøyd med det, tror allikevel resultatet hadde vært bedre med mer mat. Treninga sitter og da er det maten igjen. Tror jeg kjører på med avokado fremover :) Spiser fisk hver dag. Ikke til middag altså, men på skiva eller til middag. Merker maten har innvirkning på magen da. Tarmfloraen min er som en drøm nå og på do er jeg hver dag. Før kunne det gå opptil en uke mellom hver gang. Magen er myk igjen. HELT nydelig!

Målene for uka er 5km på 45 minutter, enten mølle eller ute. Skal prøve ute imorra. Matmessig er det opp i kcal og øke vanninntaket. Blir bra dette. Åssen er det med resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Gjest Elledille

Hvordan går det med dere som har vært med i denne tråden? Jeg fikk lyst til å slenge meg på, men er kanskje litt sent ute :P

Jeg er 39, mor til 3 ganske små og er lei av å være for i en litt for tung og kvapsete kropp. Målet er å være stabilt på trivselsvekt når jeg fyller 40 neste år. Det er ca 10-13 unna og bør være oppnåelig dersom motivasjonen holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest englemamma

hei hei :-)

tror det er mye ferie her inne nå... jeg blir 40 neste år og har ca 20 kg jeg skal ned.. mamma til 2 og er fra telemark. gikk på GR for mange år siden og håper at det skal fungere like bra denne gangen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...