Gå til innhold

Veien mot et sunnere liv


Gjest lindacg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei finner ikke tilbake til tråden min så lager min egen her :)

Jeg er da ny til Roedemetoden. Ledd litt av kosemerker, fordi jeg ikke har skjønt hva greia er. Nå skjønner jeg det og har sinnsykt trua på at dette er en sunn måte å gå ned i vekt og en måte jeg kan leve på resten av livet. Det er jo ikke slanking... Eller tidligere ganger jeg har redusert vekta har jeg gått konstant fysen og sulten. Nå er jeg ingen av ddelene. Det jeg sliter med er å spise nok kcal faktisk. Dette er nok fordi jeg spiser jo så ofte og dermed ikke er sulten. Det går seg nok til :)

Var altså 107,7 og er bare 164. Så første hovedmål er å komme ned i 85, mulig jeg vil ned mer, men det tror jeg ikke. Der er jeg da i løpet av 2017. Helt vilt for dette er med 1 kg i uka. RÅTT. Delmål er under 100 på kurset og altså innen 8 uker. Ikke vært under 100 på 10 år....

 

Det ultimate er at jeg føler meg smashing før jeg er 40 og det er om 1,5 år. Ungene skal få tilbake herjemamma. Jeg er på tur.

 

Mitt hovedproblem er psyken min og elendige vaner. Merker en liten endring her og det at jeg mestrer dette er gull verdt for min depresjon og angst. Spent på fortsettelsen. Håpre noen følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...