Gå til innhold

Noen som vil følge veien, og motivere hverandre? (Uansett alder) Er på DAG 4


Sheannet
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Er ei Jente på 24 år som ENDELIG har tatt grep!

Startet på Roede-Kurs på Onsdagen, så veldig fersk og har mye å lære.

 

Startvekt 100,1 kg (15.Feb) og 176 cm

Målet er 75 kg før Jul :) Men en bonus vis eg klare det før sommeren er over. Hardkjør! ;)

 

Er du i samme båt? Dele erfaringer? Eller bare heie på hverandre? SÅ BLIR EG GJERNE MED!

 

Tips tas gjerne imot! Dette blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei. Jeg er jente på 28 år og ble medlem for en uke siden her. Veldig motivert for å gå ned i vekt og vil gjerne dele erfaringer.

Startvekt: 82 høyde: 169. Mitt mål er 65 kilo men det tar jeg på et år. Først og fremst ønsker jeg å gå ned 5 kilo til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Flott det er flere som er motivert:) kan jeg spørre hvor Hvilken meny du har så hvor mange kalorier du skal spise for dagen. Jeg skal spise anbefalt 1600 kalorier men syns det er vanskelig ofte.. på slutten av dagen så ser jeg at det blir ofte over for jeg er så sulten ???? Men men bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har aldri skrevet på forum før, så beklager dersom dette havner helt feil! Jeg begynner straks på min tredje uke her på grete roede. Jeg er straks 27 år, og startet med 76 kg på kroppen. Har veldig lett for å enten sulte meg, eller si "fuck it" og gå på burger king. Jeg har nå blitt 73 kg og første delmål er 69 kg. Håpet mitt er 67 kg til sommeren, og 60 kg til jul. Jeg syns det er veldig motiverende å loggføre det jeg spiser. Får noen "aha-opplevelser" ang skjulte kalorier og forstår litt bedre hvorfor det kanskje ikke har funket helt tidligere runder ; ) Det er også viktig for meg som kan bli litt "idiot" med slanking å faktisk se at jeg får i meg nok næring i løp av en dag : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger også på 1600 kcal og for meg så virker det greit. Dette er starten på uke 2 for min del, så det er tidlig å si helt hvordan det går. Av erfaring fra et tidligere kurs, så kommer sulten tilbake i perioder, og den gangen fikk jeg beskjed om å få i meg ei ekstra brødskive.

Jeh registrerer alt jeg spiser og når middagen er inntatt så er det plass til kveldsmat som da består av to brødskiver med skinke og lett majones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter jeg har spist middag har jeg gjerne 500 kalorier cirka, men jeg spiser ofte to måltider etter middag, men pleier å bli nærmere 1700 kalorier. Etter å hatt veldig appetitt i graviditeten så tror jeg at kroppen er vant til å få mer mat for å bli mett. Regner med det kanskje demper seg hvis jeg blir mer vant til å spise lite.

 

Er veldig mange "aha opplevelser" som du sier minus18. Så mye kalorier alt mulig som jeg aldri hadde trodd. Men kan ofte være gøy å se også. Gikk på en smell i dag. Var på spontan besøk der de hadde is og sjokolade og diverse. Det endte med at jeg fikk med meg pinnekjøtt hjem ???? Jaja får fortsette å telle kalorier i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde veiedag i går og hadde gått ned to kg på to uker (hadde ikke tilgang til vekt forje veiedag). Ligger nå på 71 kg, men i påsken skal jeg på hurtigrutetur så jeg er spent på hvordan det blir når jeg ikke lager maten selv. Får gå mye tur når båten ligger til kai, og satse på treningsrom på båten ; ) Hvis ikke får det bli noen rare blikk når jeg går runder på båten ; ) Kjenner jeg har møtt veggen litt og det er vanskelig å legge like mye innsats i god og sunn mat. Har blitt mye kjedelig i det siste så jeg må ta meg sammen før smellen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...