Gå til innhold

Ned 20-30 kg, torsdag 9. mars


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Heisann,

Her laver det ned, rene julestemningen!

 

Nå skal jeg ut å gå en time rask stavgang før jobb. Jeg våkna kl 6 og starta med motivering. Ikke like lett å komme seg ut når været er litt "bustete", men underveis og ikke minst etterpå føles det veldig bra:)

 

Ønsker alle en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Så flink du er Queen!

Jeg skulle spille en time squash i dag, men squashpartneren min har avlyst i siste liten. Så nå blir det nok ikke noe trim i dag dessverre, har nemlig en avtale 18.30 så jeg rekker ikke gjøre noe annet mellom jobb og da. Jaja, jeg får ta det igjen med en time kinetics i morgen kveld :-)

Men nå tror jeg søren meg at jeg også melder meg inn i "Bli vår nå-klubben"! Nå er det egentlig nok....

Cam, nå er du jo så nærme 8-tallet da! Stå på til neste veiing!

Med en startvekt på 86,2 er det nok lenge til jeg får se et nytt tall stå først på vekta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå håper jeg at jeg er på rett vei igjen.....:)

 

Det blir ikke noe spinning kl ni i dag, har fri og både jeg og barna sov litt for lenge til å rekke det. Det får bli en time på romaskin istedenfor. God trim det også.:)

 

Skal prøveny bil i dag også er så utrolig lei av å sette meg fast i all den snøen som laver ned. Hvert eneste snøfall setter ny nedbørsrekord her på østlandet og jeg har stort sett vært hjemme alene så det har blitt mye snømåking og litt fy ord.

 

 

Ha en kaloririktig dag alle sammen

 

ASjo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

På selveste kvinnedagen har jeg vært medlem av GR i 1 helt år. Gikk ned 0,4 fra sist. Er fornøyd med det. Men hadde ikke hatt noe imot og sett 8 tallet snart jeg også. Trodde jeg skulle nå det på dette kurset men men. Får vel se det løpet av noen få uker. Har også tatt av meg 147 cm. Syns det er utrolig mye og mer blir det før jeg er ferdig. Håper jeg klarer og ta de siste 12-15 kg til august.

 

For dere som bor i Oslo har det åpnet en ny stormote på Gunerius i dag. Hvis jeg ikke husker helt feil så begynner str på 38 til 56. Var innom en tur i sted mye fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest colamay

På selveste kvinnedagen har jeg vært medlem av GR i 1 helt år. Gikk ned 0,4 fra sist. Er fornøyd med det. Men hadde ikke hatt noe imot og sett 8 tallet snart jeg også. Trodde jeg skulle nå det på dette kurset men men. Får vel se det løpet av noen få uker. Har også tatt av meg 147 cm. Syns det er utrolig mye og mer blir det før jeg er ferdig. Håper jeg klarer og ta de siste 12-15 kg til august.

 

For dere som bor i Oslo har det åpnet en ny stormote på Gunerius i dag. Hvis jeg ikke husker helt feil så begynner str på 38 og går helt opp til 56. Var innom en tur i sted mye fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny

Grattis med vektnedgang Mona:) 80tallet kommer nærmere!

 

- Jeg har nå vært på sykkelen en liten tur; ble kun 3 km idag men skal trå til igjen imorgen:) Smukkeline; hvor er du?

Ellers har jeg enormt sug etter salt; potetgull, hva som helst som er salt. Prøver å slukke suget med Farris, siden det er salt i. Men i det hele så går det bra, men jeg vil ha vektnedgang nå!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, snø er det nok av i år. Fin trim det.

 

I dag var det av med gipsen. Litt stiv i ankelen, men har gått så mye som jeg har orket. Har vært i matvarebutikken og handlet og det hjalp på humøret. Ektemannen har gjort så godt han kan, men han har aldri helt forstått dette med mager mat. Han har i og for seg ikke hatt behov for å forstå det. Men, idag var det grønnsakspanne, fullkornspasta og karbonade til middag. Skal si det smakte.

 

Ellers blir det spennede til lørdag, regner med litt nedgang, men antar at det er gips og ikke kropp som er vekttapet.

 

Ha det bra, ha en aldeles fortreffelig aftens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jomjom

Jeg trenger å gå ned mye - har gått på alle kurs, gått ned 18 kg og opp det meste igjen. Jeg ble så lei av å gå på kurs at det virket mot sin hensikt. Men nå MÅ jeg, og jeg tror det vil hjelpe med Vektklubben. Tar litt tid å legge inn, men man blir fort vant til det.

Fint å kunne søke støtte her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...