Gå til innhold

Prøver i gjen på de vanskelige kiloene


Anbefalte innlegg

Hei nå er jeg igang phu..... endelig kan jeg vel si????

Jeg har valgt å starte på en tirsdag denne gangen ( har sikkerert 100 forsøk på mandager)

Så nå har jeg rett og slett tatt steget inn her på forumet i håp om å hente motivasjon og dra hjelp????

 

Litt om meg????

Jeg er en middels aktiv jente/dame på 32 som ønsker sårt å ned 10 kilo, om det tar 10 eller 20 uker spiller ingen rolle så lenge vekta går nedover og jeg har det greit????

 

Noen som vil være med meg på turen?? Så kan vi motivere og støtte hverandre under veis med positivitet og gode råd????

 

Oi!!! Dette hørtes nesten ut som en kontaktannonse???????? hehe...

Jaja.... Noen som vil være med så hiv dere på....

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå er jeg igang phu..... endelig kan jeg vel si????

Jeg har valgt å starte på en tirsdag denne gangen ( har sikkerert 100 forsøk på mandager)

Så nå har jeg rett og slett tatt steget inn her på forumet i håp om å hente motivasjon og dra hjelp????

 

Litt om meg????

Jeg er en middels aktiv jente/dame på 32 som ønsker sårt å ned 10 kilo, om det tar 10 eller 20 uker spiller ingen rolle så lenge vekta går nedover og jeg har det greit????

 

Noen som vil være med meg på turen?? Så kan vi motivere og støtte hverandre under veis med positivitet og gode råd????

 

Oi!!! Dette hørtes nesten ut som en kontaktannonse???????? hehe...

Jaja.... Noen som vil være med så hiv dere på....

Hei ja jeg blir med på turen :) Jeg er ei dame på 50 år som har gradvis gått opp det siste året. Jeg har som mål å gå ned 8 kg og bruke 2-3 mnd på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...