Gå til innhold

Ned 40 kg


Gjest ElizabethB
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest ElizabethB

Er det flere her som skal ned 40 kg?

Eller noen her som har klart å komme godt

Igang?

Er ny her så trenger litt motivasjon????

 

Etter 2 tette svangerskap så har jeg klart å

Gå opp 40 kg???? har prøvd å gå ned i vekt maaaange ganger, er vel en av de som har prøvd

Absolutt alt.. fra sulting,shakekurer, sykehusdiett osvosv...

Er så lei av å føle meg så fæl???? finner ikke klær i normale butikker og begynner å kjenne det på kroppen (vonde knær og rygg bla).

Har også diabetes i familien, er livredd for å få det????

Hvis noen vil dele tips, før og etter bilder eller noe så hadde jeg blitt superglad:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei jeg skal ned 34 kg og er vel godt i gang. Har gått ned fra 95,9 til 80,5 fra 8 mars altså 15,4 kg ned. Jeg har også prøvd alle mulige kurer, men har vel innsett at vektnedgang tar tid og innsats. Jeg følger egentlig opplegget til vektklubb, å ligger nok under kaloriene som anbefales på Grete Roede. Men jeg må trimme ganske mye i tillegg for å klare 1 kg i uka. Har gått ned 9,9 kg de siste 10 ukene, men det er vel pga jeg trimmer 1,5 timer 5-6 dager i uka. Hvis jeg ikke gjør dette, så går jeg bare ned halvparten. Har også ett første mål til september da jeg skal på ferie til USA å komme meg så nær 70 kg som mulig. Jeg har også gått ett livstilskurs i regi av kommunen, og skal begynne på ett annet kurs de har der når jeg kommer hjem fra ferie. Det er veldig viktig å ha noe som forplikter litt tror jeg for at ting ikke skal skli ut. For meg virker det bra å ha ett konkret mål slik som ferieturen. Hvordan går det med deg, har du kommet i gang og går du på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei!

 

Hvordan går det nå da? Du har jo 3 drøye måneders forsprang på meg. Har det gått greit?

 

Jeg har nærmere 50 kg å bli kvitt :rolleyes:/>/>

Det er vel bare å ta tyren ved hornene og gyve løs på oppgaven. Heldigvis er jeg litt konkurransemenneske, og å score 10 på kosthold er blitt en greie for meg B)/>/>

 

Da er det bare å se om jeg får startet å sanke trimpoeng også. Målet er 7 i uka. Bonus om det blir mer.

 

Har lagt min elsk på varme tomatbønner på kvelden.. Det fyller "kosebehovet" litt samtidig som jeg får fyllt på grønnsakskvoten.

 

 

Har du noen tips? Hva spiser du når du "fyser" på noe? :)/>/>

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...