Gå til innhold

ned i vekt og stramme opp etter graviditet.


Gjest englemamma
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest englemamma

Hei hei :-)

tenkte at kanskje det var flere her inne som sliter med overvekt etter graviditet? Jeg mistet dessverre dattera mi til terminen og gikk dermed ingenting ned ved amming. syntes det er veldig tungt å skal starte med slanking nå pga depresjon, men jeg har det ikke bra i denne kroppen og trenger reduksjon av vekt og å få opp kondis og trenings humør :-) Flere som sliter med å komme igang? :unsure:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hei :-)

tenkte at kanskje det var flere her inne som sliter med overvekt etter graviditet? Jeg mistet dessverre dattera mi til terminen og gikk dermed ingenting ned ved amming. syntes det er veldig tungt å skal starte med slanking nå pga depresjon, men jeg har det ikke bra i denne kroppen og trenger reduksjon av vekt og å få opp kondis og trenings humør :-) Flere som sliter med å komme igang? :unsure:/>/>

 

Så utrolig leit å høre Englemamma :-(

Jeg gikk opp i vekt etter fødsel, men nå er jeg endelig nede igjen til utgangspunktet. Skal dog ned litt mer, og går på Grete Roede amming/baby kurs i noen uker til. Jeg følger deg gjerne videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Gjest Shadows123

Uff ? Sender ??? til deg , stakkars! Så utrolig imponerende at du faktisk tar helsen og kroppen seriøst selv etter noe så tøft. Det klarer du! 

Jeg strammet opp etter graviditet i fjor og det gikk helt fint! Jeg gjorde det på amming/babykurs slik sistnevnte valgte. 

Hvis det er en trøst så gikk ikke jeg ned et gram av ammingen - Hehe måtte kurses får å gå ned?

Kurs gjør susen?;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp nesten 30 kg i mitt første svangerskap. Fødte i juni og begynte på kurs i januar da jeg skjønte at ammingen (som jeg hadde håpa på) ikke gjorde det jeg trodde... Så nå er jeg på kurs to.. Det tar jammen meg tid dette her, magen min ser ikke ut! Virker som jeg har ikke bare fett, men løs hud som henger enda.. Andre som opplever det? Nå har jeg fått kontroll på kostholdet så er vel planen å begynne med litt trening etterhvert, men det er enklere sagt enn gjort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...