Gjest Babyvekt Skrevet Juli 11, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2017 Hei Som overskriften indikerer har jeg meldt jeg på kurs for å bli kvitt gravidkiloene som synes p ha limt seg fast. Babyen er nå 3 mnd, men jeg ammer ikke og trenger derfor ikke hensynta det. Er det noen som er i samme båt som meg? Jeg skal ned 7 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Vero9ca.k Skrevet August 16, 2017 Rapporter Share Skrevet August 16, 2017 Hei :)/> Som overskriften indikerer har jeg meldt jeg på kurs for å bli kvitt gravidkiloene som synes p ha limt seg fast. Babyen er nå 3 mnd, men jeg ammer ikke og trenger derfor ikke hensynta det. Er det noen som er i samme båt som meg? Jeg skal ned 7 kg. Hei, jeg har akkurat meldt meg på Roede. Begynner ikke før 28 august. Har også en liten på 3 mnd, men ammer heller ikke. Tenker jeg må ned ca 10 kg. 4 "babykilo" og 6 som kom på før graviditeten. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnøve? Skrevet Mars 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2018 Hei! Mi er 5mnd, jeg fullammer og har gått ned 7,5kg siden nyttår! Veldig fint å være i permisjon når en skal planlegge mat å gå turer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå