Gjest sørlandsjenta Skrevet Juli 31, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2017 Hei! Jeg er helt ny på forumet. Finnes det er slik tråd hvor folk skriver hva de kjøper inn til hjemmene, som er i tråd med Grete Roede? Visst ikke har kanskje noen lyst å bli med på det? Disse varene har jeg handlet inn i dag. Stadig på jakt etter sunn, god mat! Så kom gjerne med innspill -cottage cheese -youplait yoghurt blåbær -rugsprø -mager ost 16% -kokt skinke -makrell i tomat -Crabstick -vannmelon -moreller -avokado -olivero smør -Propud -Blåbær -pære -kylling, laks, annet kjøtt til å fryse -fullkorns nudler -fullkorns pasta -Diverse grønnsaker -Diverse salatingredienser HUg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Malla Skrevet August 27, 2017 Rapporter Share Skrevet August 27, 2017 Hei! Jeg kan ikke leve uten - Jarlsberg 27 % fett - men det er mye fett, så jeg prøver å redusere mengden og frekvensen - Kaffe - Grove fiskekaker - makrell i tomat - tunfisk - hummus - tomater - agurk - brokkoli - blåbærsyltetøy - nypesuppe - hvit fisk (torsk og sei) - brød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå