Gå til innhold

Noen flere som skal ned mer enn 40kg?


OopsyDaisy
 Share

Anbefalte innlegg

Jada, jeg er her igjen..og jeg er sikkert ikke den eneste?

 

Med tendenser til å selvmedisinere bort uønskede følelser med ulike karbohydrater, så var det kanskje ikke så rart at det ble en smell igjen.

 

Jeg hadde virkelig ikke lyst til å veie meg igjen nå, for klærne mine fortalte meg at jeg hadde lagt på meg igjen. Men jeg trakk pusten dypt inn og fisket ut badevekten fra skapet..Nydelig glassvekt. Bare så synd den ikke lyver. Eller kanskje jeg bare får være takknemlig for at den er ærlig? For har ikke jeg egentlig gått her med skylapper og gjemt meg litt for virkeligheten? Dørstokkmila er lang og det har nok sammenheng med omkretsen min er jeg redd.

 

Det skal sies at jeg har hatt et tungt år med tapet av min far og at jeg er blitt "foreldreløs" før jeg er 40år. I tillegg har jeg eneansvar for min datter på 13 år, som sliter med mageproblemer vi ikke finner løsningen på ennå. Og jeg er arbeidsløs. Men ting kompliseres jo ytterligere av at jeg dreper meg selv med gaffel og kniv i et forsøk på å numme følelser.

 

Jeg må ned nærmere 50kg, og det skal jeg klare har jeg bestemt meg for. Drahjelp fra andre på dette forumet, hadde vært veldig hyggelig :)/>/>/> Kanskje jeg kan dra deg også? Hva er din historie?

 

Jeg skulle føre opp "belønning" jeg vil gi meg selv ved neste delmål (som det blir mange av!), og kunne ikke komme på noe. Hva har du ført opp som belønning? Kanskje jeg kan få nye ideer?

 

Hilsen og klem fra meg :)/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, siden ingen andre føler for å skrive, gjør jeg det.

 

Det er dag 2 og jeg føler meg ganske fornøyd med å ha klart å få kostholdsscore 10 igjen B)

Så langt bra, med andre ord. Må innrømme at jeg gruer meg litt til det har gått en hel uke eller to. Det er ikke første gang jeg går på diett, og erfaringen er at etter den tid kommer det en voldsom hunger. Jeg håper den ikke blir så ille denne gangen, for det er tøft nok å omstille seg, om man ikke skal måtte slåss med seg selv og.

 

Trening har jeg ikke kommet helt i gang med ennå. Jeg lurte på å trimme hjemme foran tv-en. På treningssenteret tror jeg at jeg ikke drar før kroppen har krympet litt sånn at det treningstøyet jeg allerede har ikke sitter så rart/stramt. Det er liksom litt dyrt å investere i nytt treningstøy :unsure:

 

Aaaaaaaanyway..det var dagens oppdatering fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3:

 

(dette ender som dagbok hvis ingen andre kommenterer snart :lol: )

 

 

Jeg har vært litt redd for å gå sulten på kvelden, og "spart" kaloriene mine til kvelden de to første dagene. Det kjenner jeg jo nå er heeeeelt unødvendig. I dag måtte jeg vri hjernen for å finne ut hva som gir nok kcal til å nå målet for dagen, selv om jeg faktisk var flinkere til å spise mer på dagtid enn jeg gjorde mandag og tirsdag.

 

Nutrilettbar a gitt.. Luksus å kose seg med det i tillegg til mandler og druer og mer på kvelden B)

 

Selv om dette har gått greit så langt, og jeg ikke er sulten tror jeg likevel jeg kommer til å gå på en smell innen to uker er gått. Med smell mener jeg at kroppen kommer til å virkelig hige etter mer kalorier, og da må jeg holde tunga rett i munnen og unngå å ha usunne ting i hus.

 

Trimming har jeg fortsatt ikke kommet i gang med. Prøvde å se om man kan registrere ommøblering eller husarbeid, men det gikk ikke gitt. Og jeg som ble gjennomsvett av å bære tunge leksikon og flytte seng og hylle :unsure: Hadde muligens blitt like svett av 20 min zumba foran tv-en.

 

Mens jeg kom på det, et lite tips: Hvis noen har sug etter salt på kvelden, så lag en kopp med drikkebuljong. Den er deilig salt og har få kalorier :)

 

Da tar jeg kvelden her, og prøver å trykke i meg mine gjenstående kalorier før det plutselig er torsdag.

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5

 

Hoppa over å skrive i går :lol:

 

Her sitter jeg da. Har spist nesten en halv mozzarellapizza til middag i dag. Den var god den, og det er litt deilig å kunne spise NOE som skriker helg og som ikke ødelegger kaloribudsjettet helt. Det eneste som straffet seg var at det ikke er stappet med grønnsaker på en pizza. Kunne vel hatt en salat ved siden av, men hvem tenker på sånt? Ikke jeg iallfall :P Så jeg stappet innpå 300g med skrelte gulrøtter. Ugh, det blir man mett av..!

 

Og nå er klokka over 23 på kvelden, og her sitter jeg med 2 brødskiver med syltetøy og en liten skål salte skruer (30g) og en Nutrilett Brownie Bar. Får se om jeg rekker å tygge i meg alt det før det strengt tatt er lørdag. Jeg vurderer om jeg bør gå for mer kaloririk mat, eller rett og slett planlegge å spise maten tidligere på dagen.

Peanøttsmør skal iallfall kjøpes inn, så jeg har et alternativ. Rema har en fin en med høy prosent av peanøtter i. Ser for meg å lage "peanutbutter&jelly sandwich" i ren amerikansk stil :lol:

 

Det er jo viktig å spise nok, og ikke sulte kroppen ned i vekt. Å kutte ned kalorier har jeg allerede gjort. Jeg har satt ned inntaket til nesten 1000kcal mindre enn jeg forbrenner i vegetativ tilstand ;)

Dette kan jeg gjøre fordi jeg er såpass overvektig som jeg er. Når jeg går ned i vekt, må jeg balansere litt bedre, med forslagene GR's kalkulator gir meg.

 

Jeg håper på et veldig positivt resultat på vekten og med målebåndet på mandag, ellers blir det en tøff start på dietten. Det beste hadde vært å gå ned såpass mange cm at treningsklærne sitter bedre, og jeg kan få kreket meg avgårde til treningsstudioet.

 

Nei...skal jeg rekke å spise opp her, får jeg avslutte dagens loggføring her ;)

 

Ha en god helg!

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen. Én uke er gått alt. Hvordan det gikk?

 

Tja. Ned 0,8kg og 7 cm mindre i omkrets. Det er jo i det minste nedgang, men jeg må innrømme at jeg er skuffet :unsure: Jeg trodde jeg skulle gå ned over 2kg første uken fordi jeg er såpass tung som jeg er. Jeg har vært superflink med kostholdet, og fulgt anbefalt nivå på kalorier og har riktig nivå med karbohydrater, proteiner og fett hver dag. Jeg har fått kostholdsscore 10 av 10 mulige, hver eneste dag.

 

Jeg har ikke fått trent, annet enn at jeg gikk en moderat tur i går og tjente meg opp 1,1 trimpoeng. Kanskje det er der feilen ligger? At jeg bør ha 7 trimpoeng i uken?

 

Likevel..når jeg har spist nærmere 900kcal mindre hver dag enn det står at kroppen min trenger for å opprettholde vekten, så hadde jeg trodd jeg kom til å gå ned mer.

 

Jeg får bare fortsette en uke til på samme måte, og legge til daglige turer, og håpe det slipper taket etter hvert. Kanskje prøve å kutte ned på saltet også :rolleyes:

 

Om noen leser og har tips, så kom gjerne med dem.

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da var jeg tilbake igjen B)

 

Jeg var litt lite motivert for å skrive denne uken som gikk. Det var vel en kombinasjon av at jeg var frustrert over å gå ned mindre enn ett kilo og at jeg synes forumet hadde noen irriterende feil. Hvorfor står det at man kan legge inn eget bilde, og så får man bare feilmeldinger liksom?

Og det var vanskelig å finne riktig sted og klage. Her oppsøkte jeg Grete Roedes facebookside og klaget på pm.. :angry:

Jeg fikk svar da, de skulle rette det opp, men det tar tid :rolleyes:

 

Og hva er dette med å gå ned mindre enn 1kg når man er så svær som meg? :angry:

Jeg burde jo rase ned i vekt. Jeg holder 1700kcal for dagen, og spiser akkurat som det står på roedeklubbens avanserte side der man fører inn mat. Dvs jeg holder meg innenfor riktig med karbohydrater, proteiner, fett, grønnsaker, frukt og kalsium og jeg holder meg innenfor 1700kcal +- 50kcal. Jeg har ikke brukt så mye som ett eneste kosemerke på 14 dager. Jeg har "bakt inn" nutrilettbar og 30gram potetskruer i helgen og tatt av matrasjonen.

 

Kanskje trening er svaret? Jeg har ikke trent så mye, fordi jeg ennå er tung og treningsklærne er litt trange. Jeg gikk en tur på søndag sammen med en venninne da. Vi gikk i moderat tempo (5km/t). Forrige søndag før det gikk vi samme ruten på 10 minutter lenger tid og i 3km/t. Så kanskje det kommer seg med formen? :D

 

I dag har jeg sjekket vekt og mål, og hadde gått ned 1,3kg og mistet noen få cm rundt omkring. Og jeg fikk motivasjon til å hive meg på svømming på treningssenteret :D Jeg svømte i 30 min kontinuerlig i rolig tempo. Ikke verst, for det var tungt til å starte med.

 

Da føler jeg at jeg er godt i gang med uke nr.3 og håper på flere cm i tap, og det hadde vært veldig hyggelig å se noen lavere tall på vekten også. Det er en stund til jeg når tosifret vekt, og jeg har blod på tann etter å se de to sifrene på den fine glassvekten min. Inntil det skjer, får jeg vel kanskje prøve litt klær og se at de blir litt mindre for små/ mer passende til meg? ;)

 

Hva gjør du når du går ned i vekt? Kjøper nytt tøy, eller prøver gammelt tøy? Har du som meg flere størrelser på klærne i skapet, og kanskje til og med et lite minilager i boden med tøy som er for fint til å kvitte seg med, men som er aaaaltfor små i størrelsen? :lol:

 

Ha en fin mandagskveld :)

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, god kveld :)

 

Jeg har visst hatt litt uflaks med å bli utestengt fra forumet et par dager. Jeg snakket med support og fikk beskjed om å bytte til Google Chrome-nettleser, og jammen virket det! :lol: Så da er jeg på'n igjen.

 

Jeg har som fryktet blitt veldig sulten etterhvert. Det er så jeg fantaserer om kjøtt og syndig kalorifulle matretter :rolleyes:

 

Det som er bra da, er at jeg ser ut til å endelig gå ned litt over magen og puppene (halleluja, jeg ønsker meg mindre pupper!). Litt ironisk er det at jeg måler meg over puppene, og så kommer det ikke frem noe mindre tall fordi jeg har gått ned "øverst" på brystet og ikke over der som jeg måler. Men det kommer forhåpentlig etterhvert.

 

Jeg er ikke heeelt sikker, men jeg tror det er det at jeg har trent litt som har gjort utslaget. Jeg har treningssenter med svømmebasseng, og siden badedrakten passer har jeg bestemt meg for å svømme rolig i 30-60 min noen dager i uka. Jeg får kanskje vente med styrketreningen til treningsklærne sitter penere og man kan bøye seg uten at buksen sklir ned. Selvsagt vet jeg at styrketrening gjør at musklene forbrenner fett i timevis etterpå, og dermed burde gjennomføres for å få fart på sakene..men jeg har dårlig råd, og stort treningstøy er dyrt. Så om en 7-10kg ned, så burde jeg få til det. Og om 20kg ned, så tør jeg kanskje å sykle meg en tur uten å være redd for å ødelegge felgene på sykkelen min.

 

Kan du fatte og begripe at jeg har vært så blind og latt meg selv øke så mye i vekt? For et par uker siden var det utekino i byen. Jeg meldte på meg og jentungen min og gledet meg. Men så startet jeg opp på Grete Roede-kosthold og veide meg. Jeg veide såpass mye at jeg var usikker på hva slags stol jeg kunne sitte i på utekino. Det var meningen at vi skulle ha med egne stoler, og jeg fant ut at klappstol sannsynligvis kunne knekke under min vekt :unsure:

Jeg vurderte flere typer stoler, og fant ut at jeg veide mer enn maks av hva de fleste sammenleggbare stoler tåler. Jeg ble kvalm. Jeg fant stoler til slutt, et par gamle som jeg hadde fra før og som jeg prøvesatt først. Det gikk jo greit til slutt, men likevel, hva har jeg gjort med meg selv?

 

Nå føler jeg meg litt bedre. Jeg har gått ned 3,5 kilo på snart 3 uker. På mandag har jeg kanskje gått ned litt til. Så LITE men likevel kjenner jeg det. Magen er mindre, baby-henget som vokste igjen da jeg la på meg, har blitt mindre. Den valken skal bli godt å bli kvitt! Jeg håper jeg går ned nok til å få på meg tjukkere klær når det blir kaldere ute. Jeg har en jakke jeg passer, men enda fler og finere henger på vent til jeg passer dem. Og bukser..jeg har en rompe som Kim Kardashian sikkert ville misunnet meg :blink: Jeg vil inn i gamle, klassiske olabukser igjen. Det er noe av det jeg ser for meg når jeg er sulten på lasagne: Buksene, du skal inn i buksene...!

 

Og forresten: Den sulten, den stagges ved å spise proteiner på formiddagen/tidlig ettermiddag. Idag hadde jeg en kjøttkake av kyllingkjøttdeig (fra Grete Roede oppskrift på kalkunsandwich) og én brødskive under. Det funket fjell! Det ble ikke mer kcal enn et vanlig måltid B) Jeg har også prøvd én brødskive med ett kokt egg på. Helt nydelig å få stagget sulten.

 

Og nå er det på tide å hive i seg kveldsmat og potetskruer(30gram, som jeg har lagt inn som kveldsmat).

 

Ha en god kveld, hilsen OopsyDaisy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, ny uke ny giv

 

Jeg var spent idag på om jeg hadde gått ned brukbart mye. Veiedag mandag føler jeg er litt slemt mot meg selv. Det tvinger meg til å ikke skeie ut i helgene. Tør ikke drikke alkohol selv for kosemerkene, fordi kroppen forbrenner alkoholen før fettet. Aaaaanyway... først veide jeg meg tidlig, og var ikke helt fornøyd. Så spiste jeg frokost og ventet litt. Plutselig måtte jeg på do. Så veide jeg meg etter doturen, og da veide jeg 0,9kg mindre enn før frokosten. Oi, det var forskjell ja! :blink: Men da så jeg jo at jeg har faktisk gått ned over én kilo, og da er jeg fornøyd. Jeg merker det spesielt over magen B)

 

Da er det 3,2kg til første delmål. Det skal bli godt å komme ned i en vekt der man ikke trenger å være bekymret for at utestoler skal gå i stykker. Jeg får smøre meg med tålmodighet, for jeg har jo noen kilo å ta av. I følge Grete Roedes vektkalkulator er jeg ikke i mål før neste sommer.

 

Jaja, det er jo godt at vi skal inn i en årstid der man kan være godt påkledd. Det er jo først når varmen kommer, mot neste sommer, at jeg skal gå lettere kledd igjen. Da ser jeg forhåpentlig ikke ut som en marshmallow lenger.

 

Ha, jeg må bare fortelle om noe: Jeg skulle "skeie ut" litt til middag i dag ved å ha ovnsstekt kyllingfilet og søtpotet-fries ved siden av og crème fraîche. Det ble bare rett over 300kcal :lol: Snakk om utskeiing!

 

Siden jeg fikk så god middag, med mettende kyllingfilet, føler jeg ikke den voldsumme hungeren som av og til oppstår. Så jeg kommer vel til å spise til sent på kveld fordi jeg er mett ennå. Jeg orker ikke tanken på gulrøtter, så jeg tusler vel en tur i butikken og kjøper mer kålrabistappe på pose. Jeg synes det smaker så godt, og da får jeg varm kveldsmat og B)

 

Ha en fin kveld der ute

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag :)

 

Idag føler jeg meg flink. Jeg har allerede svømt 40 minutter på treningssenteret, og nå skal jeg kose meg med en varm te for å få varmen inn i kroppen igjen. Det er guffent ute, med regn og synkende temperatur. Ikke det at det er kaldt ennå, men det føles ekstra kaldt når det regner :lol: Jeg var så varm i hele sommer, nå har jeg begynt å fryse. Kanskje det er et symptom på at jeg går ned i vekt? Det er lov å håpe :lol:

 

Jeg har blod på tann nå.-4kg så langt og jeg vil så gjerne se at jeg har gått ned 5 kg. Første delmålet er om litt over 3kg, og jeg vil så gjerne se lyset i andre enden av tunnelen ved å gå ned 1 kg til så jeg kommer nærmere. Føler dette er små smuler som motiverer meg til å holde ut.

 

Jeg har tenkt at jeg skal svømme 2 ganger til denne uken, så kanskje jeg forbrenner mer. Så er det deilig å svømme og, tankene får vandre fritt og jeg bearbeider problemer og dagdrømmer om å bli slankere :lol::rolleyes:

 

Nå skal jeg nyte 2 timer inne i varmen før jeg må ut og hente jentungen på skolen B)

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Da var det ny uke og måledag. Jeg var litt spent på om jeg ville se noe resultater, for jeg har snikveid meg i løpet av helgen og blitt litt skuffet. Dette er jo helt typisk når man er dame, og må gjennom denne syklusen hver eneste måned. Jeg var jo til og med superflink og svømte en hel time i strekk på torsdag..

 

0,7 kg ned. Det er jo mye bedre enn ingenting. Og jeg har gått ned 5,5cm rundt omkring på de bredeste områdene på skrotten min. Det merkes i massevis på klærne mine. Bare så synd jeg ikke gikk ned 300gram til, for da hadde jeg vært på -5kg. Jammen godt at vi måler denne omkretsen, ellers mister man jo motet :rolleyes:

 

En ting skal sies: Å gå ned sakte, gjør at jeg mest sannsynlig kan unngå løs hud på magen. Sist jeg gikk ned endel i vekt, ble magen "borte" og.

 

Men vekt er et sårt punkt for meg. Jeg skrev for litt tilbake at jeg hadde "trøbbel" med å finne stol til meg selv da det var utekino i byen. Det er da jeg virkelig skammet meg over å ha latt meg selv forfalle på denne måten.

 

Jeg har begynt å tenke litt mer på at jentungen, som akkurat har startet på ungdomsskolen, må være flau over hvor stor jeg er. Ungdommer kan være ganske tøffe, så jeg blir ikke overrasket om de drar "yo momma's so fat.."-vitser.

 

Dette blir ganske utleverende, men samtidig tror jeg at jeg neppe er den eneste som tenker sånne tanker. Det kan være godt å vite at man ikke er den eneste som føler det slik. Og for de som ikke har så mange kiloene de må ned, kan mine tanker kanskje virke forebyggende og gjøre at de kan føle seg bedre.

 

Nå skal jeg se om jeg finner treningsbuksa mi og se hvordan den sitter nå. Jeg har gått ned 8cm over rompa og 5 cm rundt (hvert av)dunderlårene mine siden jeg startet opp, så det aner meg at den snart passer meg igjen B)

 

Ha en god dag, og ikke minst ønsker jeg alle en god uke der kostholdet er innafor normalen og ting går på skinner :lol:

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få legge inn idag at jeg har svømt i en hel time igjen :lol:

 

Det er lov å skryte litt av seg selv, vel? :P

 

Jeg har virkelig blod på tann når det gjelder å få opp farta på vektnedgangen. Ironisk nok må jeg stort sett hver dag spise brødskiver med peanøttsmør på kvelden for at kaloriene skal bli på riktig nivå, og jeg får i meg det sunne fettet fra nøtter.

 

Og nå har jeg funnet en oppskrift etter min mor, på eplekake. Unnet meg litt i går og litt mindre i dag. Tenkte å fryse ned og ha til en dag jeg fyser på noe godt. 45g var et brukbart kakestykke, og det kom seg på rundt 100kcal.

 

Og så har jeg funnet ut at søtpotet-fries er sååå godt og inneholder overraskende lite kalorier. Det er et godt alternativ til pommes frites iallfall B)

 

Ha en fin kveld

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja..Jeg glemte vel å banke i bordet da jeg skrøt sånn av at jeg hadde svømt sist... :unsure:

 

Nå har jeg hatt en uke der jeg har hanglet og brukt mesteparten av tiden i sofaen. All sofaliggingen førte til at ryggen ble "svak", så da jeg bar en skuffeseksjon ned fra 2.etg til 1.etg så "skled jeg ut" i ryggen. Har prøvd å knekke den på plass igjen nå, og er så øm i ryggen at det føles som jeg har blåmerker der. Jeg tenker det retter seg opp om et par dager.

 

Men all den stillesittingen gjorde ikke underverker for vektnedgangen akkurat.. 300gram ned er ikke voldsomt å skryte av. Lurer derfor på om jeg må kutte ned 100 kcal i daglige inntak for å se om det blir fortgang igjen.

 

Lagde meg wokmiddag i dag, og angrer som ei bikkje på at jeg hadde så mye nudler oppi panna. Det økte kalorinivået voldsomt, og gjorde at jeg ikke kunne unne meg mer enn 300gram, og da prøvde jeg å ta mest kjøtt og grønnsaker og mindre av nudlene. Ble liksom ikke mett..bare "ikke-sulten". Nå har det gått 2,5 timer siden middag og da skal jeg jammen unne meg dagens fruktrasjon nå..I vater, kjenner jeg, for ryggen er på tur til å gi seg for kvelden.

 

Memo til meg selv: Begynn med styrketrening for ryggen :rolleyes:

 

God kveld til dere

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa...Dette er slutten på uke 2 med treningsfri.

 

Uff, sånn kan det gå når bassilusker deles ut med raus hånd for tiden. Jeg håper jeg kan starte sånn smått opp igjen denne uken som kommer.

 

I mellomtiden har jeg smugveid meg hver dag i håp om å se at det går rette veien. Veiedag er jo egentlig i morgen, men jeg har faktisk gått ned 1,2 kilo B)

 

Da er det på sin rette plass å si: hurra!

 

Jeg har strevet med ulvehunger av en annen verden. Jeg har blitt gående og lure på hva jeg skal spise som vil stagge sulten, mens sulten rev mer og mer i magen. Jeg følte meg ganske fortvilet mens det hele sto på. Og jeg har fortsatt å fryse. Jeg fryser på skuldrene og øvre del av ryggen. Det føles som at varmen ikke kommer i meg. Nå har jeg ikke målt med målebånd(det gjør jeg i morgen), bare prøvd en stormberg-fleecejakke som jeg skal inn i igjen, men den jakken er blitt litt ledigere over overarmene og øvre del av ryggen faktisk :D

 

Det lover jo bra :lol:

 

Nå vurderer jeg om jeg skal gå en liten tur. Men først skal jeg spise litt mer. Jeg mangler proteiner i dag fordi jeg laget blomkålsuppe til middag, og den er det visst ikke mye proteiner i. Derfor koker jeg egg og så er det mulig jeg må spise skyr i kveld. Forhåpentlig vil dette stemme når jeg fører inn i roedeklubbens matregistrering og gi meg riktig score. Må jo bare elske de poengene der :lol: De gjør jo at jeg spiser riktig sammensatt mat, og jeg føler meg faktisk mye piggere enn på lenge (og da snakker jeg ikke om å bli piggere etter forkjølelsen).

 

Nå er eggene ferdige (jeg koker alltid mer enn ett, for da har jeg liggende til i morgen og), så det er på tide å spise.

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa...Dette er slutten på uke 2 med treningsfri.

 

Uff, sånn kan det gå når bassilusker deles ut med raus hånd for tiden. Jeg håper jeg kan starte sånn smått opp igjen denne uken som kommer.

 

I mellomtiden har jeg smugveid meg hver dag i håp om å se at det går rette veien. Veiedag er jo egentlig i morgen, men jeg har faktisk gått ned 1,2 kilo B)/>

 

Da er det på sin rette plass å si: hurra!

 

Jeg har strevet med ulvehunger av en annen verden. Jeg har blitt gående og lure på hva jeg skal spise som vil stagge sulten, mens sulten rev mer og mer i magen. Jeg følte meg ganske fortvilet mens det hele sto på. Og jeg har fortsatt å fryse. Jeg fryser på skuldrene og øvre del av ryggen. Det føles som at varmen ikke kommer i meg. Nå har jeg ikke målt med målebånd(det gjør jeg i morgen), bare prøvd en stormberg-fleecejakke som jeg skal inn i igjen, men den jakken er blitt litt ledigere over overarmene og øvre del av ryggen faktisk :D/>

 

Det lover jo bra :lol:/>

 

Nå vurderer jeg om jeg skal gå en liten tur. Men først skal jeg spise litt mer. Jeg mangler proteiner i dag fordi jeg laget blomkålsuppe til middag, og den er det visst ikke mye proteiner i. Derfor koker jeg egg og så er det mulig jeg må spise skyr i kveld. Forhåpentlig vil dette stemme når jeg fører inn i roedeklubbens matregistrering og gi meg riktig score. Må jo bare elske de poengene der :lol:/> De gjør jo at jeg spiser riktig sammensatt mat, og jeg føler meg faktisk mye piggere enn på lenge (og da snakker jeg ikke om å bli piggere etter forkjølelsen).

 

Nå er eggene ferdige (jeg koker alltid mer enn ett, for da har jeg liggende til i morgen og), så det er på tide å spise.

 

Ha en fin kveld :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
På 20.04.2018 den 8.50, Gjest Eark1958 skrev:

Есть редкие явления, но слабость 40 кг будет длиться долго ...
 

Hei verden, kan noen anbefale et dekksted for bilen min? Ønskelig hvor det kan også være en størrelse klassifiserer! Jeg fant noe her, men jeg vil gjerne se en annen også!
https://tirereviews.co/wheel-tire-size-calculator/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...