Gå til innhold

Motivasjon


Gjest Hellen

Anbefalte innlegg

Gjest Hellen

Hei igjen (begynner å synes det er gøy å skrive innlegg her :) )

 

Jeg har et problem, ikke bare det med å holde motivasjonen oppe ved å følge med på vekten hver uke, men jeg sliter mest med motivasjonen i forhold til alt annet...som skole og jobb. Jobb må jeg jo gå på, så den er grei....men skole har jeg mistet all motivasjon.

Kanskje jeg konsentrerer meg for mye ved å holde motivasjonen oppe ellers?

 

Noen som har følt det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir det litt mye å skulle greie på en gang og da mister en motivasjonen. Jeg tror at du kanskje kan bli litt sliten. Prøv å ta en helg hvor du legger skolesakene til side, kanskje du rett og slett trenger å hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir det litt mye å skulle greie på en gang og da mister en motivasjonen. Jeg tror at du kanskje kan bli litt sliten. Prøv å ta en helg hvor du legger skolesakene til side, kanskje du rett og slett trenger å hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i din situasjon. Jeg prøver konstant å gå ned i vekt, har studier ved siden av jobb, 3 barn og oppussingsprosjekter hjemme. Jeg går konstant å tenker på alt det jeg skulle ha gjort, men får da ikke gjort så mye. Kanskje vi må bli flinkere å sette oss noen realistiske små mål og se det positive i det man får gjort. For meg er trening en kjempe motivasjon, bare jeg prioriterer å sette av tid til det. Jeg får mer energi, blir mer fornøyd med meg selv og har ikke så lett for å skeie skikkelig ut på matfronten. Vi får holde ut å tenke positivt og unne oss å bare ikke gjøre noen ting en gang i mellom. Jeg har feks. bestemt meg for at fredags kveldene skal jeg bare nyte med familien, god mat og god drikke foran tv. Stå på og lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...