Gjest Angelen Skrevet September 25, 2017 Rapporter Share Skrevet September 25, 2017 Er 50 og feit, men det ser kanskje ikke sånn ut... Har lagt på meg 10 kilo på 6 mnd. Snakk om å være teit. Men, men, idag er jeg klar igjen for å finne tilbake meg selv. Så det får gå litt fort og galt til å begynne med. Setter igang med vlcd i dag, og prøver å holde ut en stund. Om noen andre satser på å sulte før man spiser sunt, er det bare å kaste seg på. Juhu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kveps Skrevet September 28, 2017 Rapporter Share Skrevet September 28, 2017 Heihei! Eg e med! Har lata meg lenge nok... fekk barn i januar, og gjekk ned første 10 kg av seg selv... 10 sitt fortsatt på... og i helhet skal eg ned 15 kg.. Startvekt idag 77,1kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Angelen Skrevet Oktober 1, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2017 Heihei! Eg e med! Har lata meg lenge nok... fekk barn i januar, og gjekk ned første 10 kg av seg selv... 10 sitt fortsatt på... og i helhet skal eg ned 15 kg.. Startvekt idag 77,1kg Så innmari fint at vi veier det samme nesten, og skal ned det samme.???????????? I morgen er det veiing, og siden Jeg Har fylt opp magen i helgen, er målet å ha gått ned 1,5 kilo denne uken. I morgen er det fastedag (5:2), så vi får se hvor stram jeg blir i barten???????????? Lykke til. Og takk for at du vil hjelpe meg (oss) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trebarnsmor Skrevet Oktober 11, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2017 Heisann! Jeg skal også ned 14 kg. Er 41 år og veier 74 kg. Har aldri vært så stor som nå. Fikk siste barn for 3,5 år siden og har bare gått opp siden da.. Nå passer ingen klær, og jeg føler meg bare blæh. Veiedag på tirsdag, håper virkelig jeg får til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå