Gå til innhold

15 kg til sankt Hans, torsdag 9. mars


Gjest astra

Anbefalte innlegg

Kom igjen folkens, ny dag og nye utfordringer.

 

I dag har det vært en av de gode dagene, har ikke hatt fysing etter noe og har klart å spise riktig. Jeg skulle gjerne hatt en antistress-metode. Stress og feilspising henger sammen som Knoll og Tott for min del. Nå er jeg en godt voksen dame, men har fortsatt ikke klart å løse denne knuten.

 

Tar i mot gode forslag. Stress betyr for min del at jeg ikke spiser om dagen (ha'kke tid) og "dør" av sult når jeg kommer hjem. Gjett hva kvelden går med til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hellen

Jeg kjenner meg veldig godt igjen der ja! Jobber veldig mye sent også, noe som tilsier at jeg ikke spiser ordentlig mat før jeg kommer hjem og da forsvinner nesten alt som ligger i skapet...

Har begynt å komme seg i det siste ved at jeg tar med meg lunsj og mat jobb...slik at jeg ikke overspiser når jeg kommer hjem...

 

Vi har hverandre...stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er kjent og vanlig problematikk. Det går jo også så lang tid mellom hvert måltid, og når man først spiser, så er det bare å dytte på.

 

En av utfordringene mine er akkurat dette - å ikke la det gå for lang tid mellom måltidene, da holder også kroppen et jevnt blodsukker og jevn forbrenning.

 

Jeg spiser f.eks. nøtter som mellommåltid, så da blir det; frokost, lunsj, nøtter, frukt, middag, kvelds. Nøtter og rosiner kan du jo ha på jobben. En nøtterasjon er f.eks. 20 mandler og det går det raskt å tygge i seg, og rosiner er også 20 stk.

 

Ellers tror jeg det er lurt å finne en rytme du kan leve med :)

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Veide meg i dag - ned 0,5 kg fra forrige uke. Det betyr at jeg nå har igjen 13,5 kg til St.Hans. Burde jo fortsatt være mulig. Får håpe på 0,5 - 1 kg neste fredag.

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedagen skjøvet fram til i dag. 0,4 kg ned. Det er ikke mye når jeg har tatt gipsen denne uka. Men, men, var forberedt på det, forrige uke var det 3 kg ned og det er for mye.

Positivt: tror det var 4 cm ned rundt livet (nå svikta korttidshukommelsen, men mener det var det).

 

Rådet om nøtter og rosiner skal jeg ta. Når jeg stresser må jeg ha noe som er lett å gripe til og som ikke fyller magen.

 

Vi drar på hytta, så da er jeg ikke tilbake før enn på mandag. Dette er en prøvesten. Hytta for oss er god mat og god vin, men denne helgen: måtehold.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen !!

Litt labert her pð bloggen vðr i det siste, hvordan gðr det med dere folkens ?? Hadde veiedag i morges jeg, Tredje mðling... Gikk bare ned 0,8 kg denne uken, men,men fðr starte pð uke fire med godt mot !!! Nð er det "bare" 10,3 kg igjen til St.Hans for min del, jammen gðr det framover :-) Peise pð folkens, ny uke, nye muligheter.

 

Et lite spörsmðl, hvor mange trim-poeng pleier dere ð greie i löpet av en uke.. ?

Trulla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...