Gå til innhold

kaloriforbrenning og ekstra matinntak?


Gjest 80kg
 Share

Anbefalte innlegg

hei.

da jeg gikk på grete fikk jeg høre at om du trener skal du spise litt ekstra..

men hvor mye? hvis jeg forbrenner 600 kcal på en time, skal jeg da spise 300 kcal extra? vanskelig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo alltid spise litt ekstra når man trener, veier ting litt opp på et vis. For min egendel har jeg fått kiloer sneket på fordi jeg har tenkt litt sånn og hatt et par år med livsendring. Om du ønsker å gå ned i vekt så vil ihvertfall ikke jeg personlig anbefale å øke mat inntaket fordi man trener-- vist du ikke trener svært mye da!! Mine tanker ihvertfall..

hei.

da jeg gikk på grete fikk jeg høre at om du trener skal du spise litt ekstra..

men hvor mye? hvis jeg forbrenner 600 kcal på en time' date=' skal jeg da spise 300 kcal extra? vanskelig dette...[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg forstår det er det riktigere å heller legge opp til ett fast kaloriinntak hver dag. Grete roede har nå i det nyeste opplegget delt inn menyene etter hvor mye du forbruker hver dag ca, dette i forhold til ditt energibehov. Selv trener jeg tre- fire dager pr uke og ligger på ett kaloriinntak på ca 1600 pr. dag. om jeg trener eller ikke. Passer allikevel på å kanskje få i meg en ekstra banan rett etter treningen de dagene jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...