Gå til innhold

Vi tar det dag for dag


Gjest enitS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tar det dag for dag. Og når en dag er for overkommelig, så tar jeg en time ad gangen.

Det er mange kilo som skal av, men det er først og fremst sunnere matvaner som må på plass. Jeg er skikkelig sukkeravhengig, så jeg har nå kuttet ut sjokolade for en stund. Jeg spiste min siste sjokoladebit på lørdag, og med tanke på at jeg pleier å spise sjokolade så godt som hver dag så er det jo en seier at jeg kom meg gjennom gårsdagen uten! Jeg hadde kjempelyst på, og jeg hadde mulighet til å kjøpe, men jeg sto imot.

Jeg hadde dårlig tid på morgenen, og rakk ikke å spise frokost hjemme, så det ble spist ved pulten etter å ha vært via butikken - og også nå sto jeg imot godtesuget, selv om de hadde påskemarsipan til halv pris :( Som vanlig er jeg trøtt, trøttere, trøttest en mandag morgen, men jeg klarte også å gå rett forbi RedBull og annet som jeg innbiller meg at hjelper, men som jeg egentlig ikke merker noe særlig effekt av likevel. 

Vi tar det skritt for skritt. Det er lunsj om 70 minutter, og fram til da skal jeg ha fått i meg to glass vann, så får jeg også bevegd meg litt i løpet av en stillesittende kontordag.

Det er vondt å bryte mønster og vaner, men jeg tar det dag for dag, time for time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...