Gå til innhold

NED 20-30 kg, fredag 10. mars


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Var på vekta i dag - ned 0,5 kg! Er ganske fornøyd med det, selv om jeg hadde håpet på litt mer :) Veier nå 93,5 - så 8 tallet er i ferd med å være et mål i nær fremtid - kanskje i løpet av april....

 

Trinny - jeg kommer tilbake i kveld med sykleresultater :)

 

Ha en fin dag alle sammen. I dag er det strålende sol, men kaldt her jeg bor. Skal vel ut å trille en tur med minsta i dag.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Gikk glipp av treningen på tirsdag, så jeg har heller ikke fått trent noe denne uka! -Har iallefall vært flink med maten hittil, og planlegger kvelden i dag med tortillias og Pepsi Max som vanlig. -Vi lurer på om vi begynner å bli litt lei av Tortilliasen, men det er så enkelt, kjapt og greit at jeg ikke orker tanken på å lage noe mer avansert etter en hard uke. -Vi vurderer hjemmelaget pizza, for da kan vi bruke grov bunn, karbonadedeig og lettost, men det får bli neste uke :)

 

Er det noen som har noe erfaring med lettost på pizza? Smelter den ordentlig?

 

Har jo bestemt meg for at denne (og alle de resterende ukene i dette kurset!) skal være gode uker, og at jeg skal klare å holde meg innenfor 14 kosemerker! -Kanskje jeg må definere litt Sans is som melk etterhvert, men ellers skal jeg ikke tillate så mange utskjeiielser som jeg gjorde forrige kurs. (Da gikk jeg jo bare ned 3,6kg i forhold til ca 10kg per kurs ellers!)

 

Håper alle sammen klarer å holde hodet kaldt i helgen (Skulle ikke være noe problem, her var det -17 igjen i dag!), og at dere koser dere med kosemerkene deres!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste året har jeg bare trent spinning, og helst i litt store klær, noe intruktøren min kommenterte for 4-5 måneder siden ("Det er bedre med tettsittende topper pga at man blir kalde ellers", hvorpå jeg sa at "Jeg føler meg mer vel i større klær!"

 

I helgen var jeg på alternativ trening med dans på treningsstudioet mitt, og hadde for første gang på 7-8 år på meg en tettsittende trenings-topp. Når jeg holdt inn magen i tillegg så jeg til forveksling ganske slank ut :)

 

I dag kom instruktøren bort til meg og sa at jeg så så flott ut i den tettsittende toppen, og at hun ikke skjønte hvorfor jeg valgte å gjemme meg i store klær! I tillegg mente hun det var tydelig forskjell på meg nå og for 5 måneder siden.

-"Og at jeg sikkert ikke har merket noe til det selv, får sånt går jo veldig gradvis!"

 

-Jo da, gradvis, jevnt og trutt, og gjett om jeg følger utviklingen med argus øyne! Hvert 100-gram som forsvinner og hver cm jeg krymper registreres! Jeg ble kjempeglad for komplimentet, og så skal jeg vurdere å bruke litt mere tettsittende treningstøy i tiden fremover!! :)

 

Nå blir det iallefall en god helg!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nedgangen Smukkeline! Har du langt igjen før du er i mål? Jeg kommer med litt sykkelresultater senere; må vaske bil både inne i og utenpå først.

- CamCam; så bra når noen utenfra kommer med positive komplimenter:) Nå har du vel kommet over en barriere hos deg selv også.

 

Jeg savner som sagt å gå ned, men håper det kommer litt de nærmeste ukene. Det hadde gitt meg ett stort løft!! Jeg er forberedt på mange timer i treningsklær for å få bort fettet, og spesielt magepartiet mitt trenger mest hjelp. Hadde jeg ikke hatt fettet der, så hadde jeg ikke sett så verst ut;) Synd det ikke går å trene bort fettet på spesielle punkter;- for jeg hadde ikke vært i tvil hvor det første skulle forsvinne fra..

 

Ha fortsatt fin dag alle sammen

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Smukkeline. Du går jevnt og trutt ned. Synes du er kjempeflink.

 

Og Camcam, du er heldig som får komplimenter og det fortjener du. Det kan du jo tenke på når du må ut å handle nye og mindre klær, at du ser flott ut i ettersittende topper.

I fjor var jeg for første gang i en skikkelig undertøysbutikk, der fikk jeg bh-veiledning. Den bh'en kosta flesk, men den blir brukt nesten hele tiden. Vasker den og henger den til tørk over natta. Den holder alt oppe, på riktig sted og jeg ser flere kiloer lettere ut, uansett størrelse. Nytt for meg var prinsippet, ganske trang i cm (trangere enn jeg noen sinne hadde trodd) og noen bokstaver opp i kopp. Har blitt erta av døtrene for å være langt ute i alfabetet i størrelse, men det ser bra ut.

 

Denne helga reiser vi på hytta og nå blir det ikke skriving noen dager.

 

Ja, veide i dag da. Og som jeg skrev i forrige uke, nesten ikke noe ned, 0,4 kg, og da har jeg tatt av gipsen! Men, fire centimeter ned rundt livet! Noe står stille og noe rører på seg.

 

God helg alle sammen, skriver igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Finello Light på hjemmelaget pizza, fungerer kjempefint. Den inneholder mozzarella og er veldig god. Grov bunn er jeg derimot ikke så veldig begeistret for, men det er vel uansett på osten man sparer mest kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...