Gå til innhold

Calorier på en dag


Gjest TauZa

Anbefalte innlegg

Gjest LilleBett

Det spørs på ulike faktorer som f.eks kjønn, vekt/høgde, aktivitetsnivå etc. Du kan gå på kurs så blir dette regna ut for deg eller viss du legger det inn her er det nok noen som kan fortelle deg ca hvor mye du bør ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest jentungen

har en bok hjemme hvor det står hvor mange kalorier en bør innta for å gå litt ned i vekt.. skal en mye ned må en selfølgeli minske kaloriinntaket etter hvert som man går ned og kroppen har behov for mindre kalorier. Kan fortelle deg hvor mye du skal ha hvis du sier alder, kjønn, vekt.. det er på grunnlag av at du har en jobb hvor du sitter mye i ro og at du er i litt aktivitet på fritiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en bok hjemme hvor det står hvor mange kalorier en bør innta for å gå litt ned i vekt.. skal en mye ned må en selfølgeli minske kaloriinntaket etter hvert som man går ned og kroppen har behov for mindre kalorier. Kan fortelle deg hvor mye du skal ha hvis du sier alder' date=' kjønn, vekt.. det er på grunnlag av at du har en jobb hvor du sitter mye i ro og at du er i litt aktivitet på fritiden..[/quote']

Kan du fortelle meg hvor mye jeg skal ha? jente, 20, 72 kg. Var det alt du trengte?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Det sto bare per 5 kg så jeg avrundet til 70 kg (du kan altså sikkert spise 10-20 kcal mer) kaloriinntaket skal være på 1851 kcal og da skal du gå ned ca. 5 kg i løpet av noen få uker. Deretter må du redusere inntaket med ca 100 kcal osv.. håper dette hjalp deg :) lykke til med vekttapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...