Gå til innhold

For oss over 100


Gjest lubben
 Share

Anbefalte innlegg

Hei laget denne nye tråden så har vi et sted å møtes.

 

Tenkte jeg ville presentere meg litt mer så kan andre som vil være med gjøre det samme???

Må jo bli litt kjent.

 

Jeg er 32 år gammel. Jobber som sykepleier, men er pt hjemme i permisjon med en 6 mnd gammel engel:-) Jeg er pr. idag 103 kilo. og 173 høy. På BMI står det at trivselsvekten min er 75:-) jaja sier nå jeg. Vi begynner med 1 kilo å håper å komme ned 20. Så kan BMI være BMI enn så lenge.

 

Min plan er å jobbe med hva jeg spiser- føre dagrapport hver dag. Slutt på chips og sjokolade:-(

På treningsiden går jeg jo tur med gutten hver dag. Det teller litt. I tillegg vil jeg svømme en gang pr uke. Å så har jeg lånt yoga DVD på biblioetket:-) prøver det ut i løpet av uken. For Jeanette Roede - hadde smidighet og styrke på sitt treningsprogram. Det er det jeg tar utgangspunkt i.

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

En morsom ide en gjeng jeg kjenner gjorde, var å starte "100-klubben", og hver gang en greide å slanke seg til under 100 ble hun kastet ut av klubben under full jubel og fest. De som ble kastet ut dannet "aldri mer hundre-klubben" og fortsatte sammen. Etter hvert som alle forsvant ned i aldri-mer-klubben ble det en ekstra motivasjon for å komme sammen alle sammen igjen.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

En morsom ide en gjeng jeg kjenner gjorde' date=' var å starte "100-klubben", og hver gang en greide å slanke seg til under 100 ble hun kastet ut av klubben under full jubel og fest. De som ble kastet ut dannet "aldri mer hundre-klubben" og fortsatte sammen. Etter hvert som alle forsvant ned i aldri-mer-klubben ble det en ekstra motivasjon for å komme sammen alle sammen igjen.

 

lykke til![/quote']

 

 

Synes det var en kjempesmart ide......selv om jeg ikke kan melde meg i klubbene...det måtte isåfall være "farlig nær 100 klubben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...