Gå til innhold

MIN LOGG- 10 kg ned ( og bli der)


Anbefalte innlegg

Heisann! Er tilbake her på grete roede forum! Etter mange hersens år med slanking, ser jeg tilbake på at greteroede og dette forumet var den mest optimale motivasjonen til å komme seg ned i vekt.

Var der jeg er nå, slanka meg ned 10 kg, jobba meg fint oppover igjen. Vart lei slanking!

Nå må jeg prøve meg igjen. Klærne er trange, føler meg lubben! 

Har lest den gamle loggen min her, og jammen var jeg flink! Motiverende å lese! 

Litt om meg: Er 37 år, gift,  og har to tenårings sønner.

Jobber i 75% stilling.

Kommer til å skrive inn mat på greteroede en stund for å få en feeling på hvor jeg skal ligge. Skal begynne å trene også. Begynte denne uken her. Aerobic igår og stiv som en pinne idag.

Bare å brette opp ermene!

Startvekt 27.05.21 : 72.5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta dagen med byggrynsgrøt med syltetøy, 2 brødskiver med skinke til lunsj. Vært i bilen omtrent heile dagen. Og skulle rekke fotballkamp med sønnen så middagen måtte være ein mc donalds! Valgte kyllingwrap for å være litt flink! Etter det fant gubben fram ein halvliter til å nytes i sola! Ikke den beste dagen! Sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har gått ganske så fint! Låg bra an helt til søndag. Da skulle vi grille burger. Og når man har jobbet hele helgen, blir dette da den kjappe, kaloririke typen! Havna på 2000 kalorier den dagen! Ellers vært bra aktiv! Spent på veiing på fredag! Fortsette med det samme denne uka også!😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Glemte helt å føre inn vekta på fredag. Vart opp 0.3 kg til 70.9 kg.

Helga har nok vært et kalorioverskudd. Var på en liten fest fredag. Dagen derpå lørdag, da er man så glad når man orker å spise att man stapper i seg alt. Vel vel... ny uke!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...