Janique Skrevet Mai 27, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2021 Heisann! Er tilbake her på grete roede forum! Etter mange hersens år med slanking, ser jeg tilbake på at greteroede og dette forumet var den mest optimale motivasjonen til å komme seg ned i vekt. Var der jeg er nå, slanka meg ned 10 kg, jobba meg fint oppover igjen. Vart lei slanking! Nå må jeg prøve meg igjen. Klærne er trange, føler meg lubben! Har lest den gamle loggen min her, og jammen var jeg flink! Motiverende å lese! Litt om meg: Er 37 år, gift, og har to tenårings sønner. Jobber i 75% stilling. Kommer til å skrive inn mat på greteroede en stund for å få en feeling på hvor jeg skal ligge. Skal begynne å trene også. Begynte denne uken her. Aerobic igår og stiv som en pinne idag. Bare å brette opp ermene! Startvekt 27.05.21 : 72.5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janique Skrevet Mai 28, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2021 Starta dagen med byggrynsgrøt med syltetøy, 2 brødskiver med skinke til lunsj. Vært i bilen omtrent heile dagen. Og skulle rekke fotballkamp med sønnen så middagen måtte være ein mc donalds! Valgte kyllingwrap for å være litt flink! Etter det fant gubben fram ein halvliter til å nytes i sola! Ikke den beste dagen! Sånn er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janique Skrevet Mai 31, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2021 Helga har gått ganske så fint! Låg bra an helt til søndag. Da skulle vi grille burger. Og når man har jobbet hele helgen, blir dette da den kjappe, kaloririke typen! Havna på 2000 kalorier den dagen! Ellers vært bra aktiv! Spent på veiing på fredag! Fortsette med det samme denne uka også!😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janique Skrevet Juni 4, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 Ned 1.9 kg til 70.6 kg! Deilig å ha komme så godt igang! Har kosa meg med is og anna i finværet så har ikke vært slavisk. Får prøve væra like flink i helga som sist helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janique Skrevet Juni 13, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2021 Glemte helt å føre inn vekta på fredag. Vart opp 0.3 kg til 70.9 kg. Helga har nok vært et kalorioverskudd. Var på en liten fest fredag. Dagen derpå lørdag, da er man så glad når man orker å spise att man stapper i seg alt. Vel vel... ny uke!🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janique Skrevet Juni 18, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2021 Ned 1 kg til 69.9 kg og nytt tall... igjen! Spisinga går bra! Meir bevisst! Blir fortere mett. Spiser ikke mer når mettheten kommer. Skal jobbe i helga! Tror det blir lettere å holde seg unna snop da!😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janique Skrevet Juni 26, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2021 Glemte å skrive inn igår. 69.9 kg fortsatt. Litt kjedelig når jeg har sett 68 tallet iløpet av uka men mensen kom og ødela den gleden!🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janique Skrevet August 31, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2021 Prøver å finne igjen gode rutiner etter sommeren! Spent på vekta men venter til fredag. Klærne kjennes ikke noe trangere ut så håper jeg har holdt meg litt stabil i sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå