Gå til innhold

Ned i vekt før nytt IVF forsøk


Anbefalte innlegg

Etter to år med prøving, et år med IVF og å ha mistet et barn halvvegs i svangerskapet er vekten min nå 17 kg høyere enn da vi giftet oss. Vi står her snart tre år etter vi begynte å prøve å bli foreldre med en grav, men ingen hjemme hos oss. Derfor har jeg nå bestemt meg for å gjøre alt jeg kan få å legge kroppen min til rette for å lykkes med å bli gravid og derfor skal jeg ned til en BMI på under 25. Det vil si 15 kg ned. Er det flere som jobber mot samme mål er det bare hyggelig å ha en egen tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) er i litt samme båt selv, så slenger meg gjerne på her om jeg kan :) vi har forsøkt i 2 år nå og har mistet 3 ganger. Skal ikke ha IVF, i alle fall ikke enda, men tenkte å gå ned i vekt fremover nå for å bedre kroppen :) vil ned inntil 10kg mot våren nå (med mindre jeg blir gravid) :) Har startet opp med jogging igjen nå, og startet med å følge med på kcal via My Fitness Pal, men nå har vi hatt besøk en stund, og da har det dabbet av. Må ta meg sammen igjen nå merker jeg :) Hva er din taktikk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, englemamma skrev:

Min taktikk er den jeg benyttet for en god del år siden: Før dagbok og hold fokus på hva du spiser, men unn deg å spise opp en del av treningskaloriene. Jeg orker ikke noe fanatisme, fordi det funker ikke i lengden. Første uke viser - 0,7 kg. Fornøyd! 😃

Helt enig der! Man kan ikke ta helt av, da holder man aldri ut! God start 😀 Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...