Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter utallige forsøk på å ned i vekt, bestemte jeg meg i sommer for å prøve wegovy. Sammen med endring av kosthold og livsstil så virker det til å fungere supert! Startet 1. Juli med en vekt på ca 136kg (høyde 157cm, så bmi var veldig høy). I dag veier jeg 101kg, så har foreløpig gått ned 35kg, og ser nå frem til å komme ned på tosifra tall på vekta. Gått litt trått etter nyttår, da jeg har slitt litt med kostholdet og motivasjon osv. Småbarnsmamma som er alenemamma i perioder, og som er litt for glad i å slappe av med sjokolade. Men jeg har klart å gå ned, og de dårligste ukene har jeg i det minste holdt vekten uten å gå opp. 

Sluttmålet mitt er 60kg, tror jeg. Da vil jeg ha en bmi som er akkurat innafor normalvektig. Dvs at jeg er omtrent halvveis! 

Veldig spent på fortsettelsen, spesielt når jeg etter hvert skal slutte med wegovy. Ønsker også et barn til, så det blir spennende å se hvordan det blir med tanke på å holde vekta. Men det er egentlig min største motivasjon, jeg ønsker å oppleve en graviditet som normalvektig. Forrige graviditet var jeg veldig stor i utgangspunktet, så man så ikke veldig tydelig gravidmage osv, også måtte jeg ha masse ekstra oppfølging. Kjenner jo også allerede hvor mye lettere det er i hverdagen, og det er mye lettere å være med i lek osv med de små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...