Gå til innhold

Ned 20-30kg Søndag 12 mars


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Åh, for en nydelig dag det er her:) Masse sol, mildt - skikkelig påskestemmning! De fleste benytter vel dagen til andre ting en å sitte å skrive her;) Det skal jeg også; må ut å gå litt i det fine været ihvertfall. Ellers skal jeg til pers på trimsykkelen i ettermiddag- sammen med mageøvelser. Magen skal bort!! Har denne uken bare fått 6 trimpoeng og har mål om ett minimum på 8

-Ellers er det stadig veiedag i morgen, men jeg tør ikke håpe på noen ting.. Men skal skrive ned alle kroppsmålene og følge de i tillegg, for uansett bør det skje litt der. Jeg skal nå gjøre alt jeg kan for å få dette til- skal i hvertfall IKKE gi meg:)

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Ha en fin søndag!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Ja, det er nydelig vær i dag. Minsta sover ute, så jeg har gjort litt husarbeid. De andre her i huset er på skitur. Når minsta våkner og har fått mat skal vi ut på trilletur - samle litt trimpoeng :( Har gått ned 8,5 kg nå som dere vet, og det er jo en bra start - har igjen 23 kg så det er langt igjen til mål, men har snart kvittet meg med 30% i alle fall :D Denne gangen skal jeg fortsette helt til jeg er i mål, og etterpå blir jo utfordringen å holde seg der...

 

Skal hive meg på syklen i kveld, trinny :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Ja' date=' det er nydelig vær i dag. Minsta sover ute, så jeg har gjort litt husarbeid. De andre her i huset er på skitur. Når minsta våkner og har fått mat skal vi ut på trilletur - samle litt trimpoeng :( Har gått ned 8,5 kg nå som dere vet, og det er jo en bra start - har igjen 23 kg så det er langt igjen til mål, men har snart kvittet meg med 30% i alle fall :D Denne gangen skal jeg fortsette helt til jeg er i mål, og etterpå blir jo utfordringen å holde seg der...

 

Skal hive meg på syklen i kveld, trinny :)

 

Smukkeline[/quote']

 

Jeg har gått ned 8 kg og har 23,5 igjen. Regnet feil jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,

jeg har heller ikke vært så flink med trimpoengene denne uka. Squashpartneren min måtte avlyse timen denne uka så der "mista" jeg 5 poeng gitt... men i går tok jeg meg i alle fall sammen og trente en time kinetic :-)

Har 8,9 poeng nå, må sørge for å komme over 10 i alle fall. Hadde jo 17,7 forrige uke. Nå er det jo strålende vær her på Østlandet så jeg får vel sette på meg skrittelleren og gå ut på jakt etter de manglende trimpoeng ;-)

Langt igjen til 20 kilo ned, men et sted må man jo starte. er spent på veiing på tirsdag...

Kos dere i sola alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...